Msn De Ki Paylaşım Klasörleri [Yardım]
-
ya beyler bılıorum cok basıt bı yontemı wardır ama ben cozemedım olayı. msn aracalıgı ıle olusturulan paylasım klasorlerı nasıl sılınıor :S bırı tarıf edebılır mı???
-
xp'de => regsvr32 /u "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.8.1.0178.00.dll"
olmazsa dll dosyasının adının doğrulugundan emin ol çünkü versiyon farkı var :)
xp de oluyodu bende ama vista da şimdi halledemiyom. vista için fark eden bişey de olmaması lazım ama yemedi bende:) bilen duyan gören varsa ? :)
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 2
