folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Msn De Ki Paylaşım Klasörleri [Yardım]



Msn De Ki Paylaşım Klasörleri [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    ya beyler bılıorum cok basıt  bı yontemı wardır ama ben cozemedım olayı. msn aracalıgı ıle olusturulan paylasım klasorlerı nasıl sılınıor :S bırı tarıf edebılır mı???

    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    xp'de => regsvr32 /u "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.8.1.0178.00.dll"

    olmazsa dll dosyasının adının doğrulugundan emin ol çünkü versiyon farkı var :)

    xp de oluyodu bende ama vista da şimdi halledemiyom. vista için fark eden bişey de olmaması lazım ama yemedi bende:) bilen duyan gören varsa ? :)


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 2