Msn De Log Tutmak?
-
arkdaşlar şimdi msn şifresini bildiğim birisi var.
onun konuşma günlüklerini kimle ne konuştu öğrenme şansım varmı.?
aynı şehir değil sadece şifre biliyorum yani bunu mail kutusunun oralara otomatik kaydetmesi gibi bir şey?
-
Absolutely Hayır.
-
2008 eylul ayından loglarım var canım sıkılınca okuyorum lan cok mutlu oluyorum amk sapıkmıyım neyım:D
Toplam Hit: 603 Toplam Mesaj: 3
