Msn Deepfreeze!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    togytion
    togytion's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Bana msn deepfrezze lazım bilen,gören,gönderebilcek olan varmı?


     


    KAF KEF...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    amele konuyu actığın yere bak hiç mi forum kullanmadın. Milletin işi gücü yok sana program yetiştireceklerdi. forumu dolaşmaz bişi yapmaz gelir hazıra konacak güya

    Hoop.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    iyice cıvıttınız a.q ne guzel uyelik yoktu yaw,msn deepfreezeymis bi boka yaramiyo o progamlar kandiriyolar milleti bos bos,kime diyorum pff


    The king is bleeding.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Fcuk bunu yazdı:


    amele konuyu actığın yere bak hiç mi forum kullanmadın. Milletin işi gücü yok sana program yetiştireceklerdi. forumu dolaşmaz bişi yapmaz gelir hazıra konacak güya


    amele mdeme böölelerine ben alınıyom :D

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 1892 Toplam Mesaj: 4