Msn Deepfreeze!!!
-
Bana msn deepfrezze lazım bilen,gören,gönderebilcek olan varmı?
-
amele konuyu actığın yere bak hiç mi forum kullanmadın. Milletin işi gücü yok sana program yetiştireceklerdi. forumu dolaşmaz bişi yapmaz gelir hazıra konacak güya
-
iyice cıvıttınız a.q ne guzel uyelik yoktu yaw,msn deepfreezeymis bi boka yaramiyo o progamlar kandiriyolar milleti bos bos,kime diyorum pff
-
Fcuk bunu yazdı:
amele konuyu actığın yere bak hiç mi forum kullanmadın. Milletin işi gücü yok sana program yetiştireceklerdi. forumu dolaşmaz bişi yapmaz gelir hazıra konacak güya
amele mdeme böölelerine ben alınıyom :D
Toplam Hit: 1892 Toplam Mesaj: 4
