Msn Deki Türkçe Karekterler
-
ya msn de ileti yazarken türkçe harfler kullanılmıo i ç ğ gibi
bunlar garip garip sekiller oluyo acaba bunun nedeni virüs müdür yoksa msn deki seceneklerden bunu halledebilirmiyim
-
saatinde ordan inglizçe değilde tr yi seç;)
-
shift+alt gr yap düselir
-
Alt + Shift (klavyenin sonunda olanlar)
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
shift+alt gr yap düselir
-----------------------------
walla oldu cok saol
Toplam Hit: 840 Toplam Mesaj: 5
