

Msn Group Chat - Toplu Konuşmanın Yeni Versiyonu Gibi Birşey
-
http://www.messengergroupchat.com/index.html?t=cg
adresinden grup oluşturabilirsiniz.Grup oluşturduğunuzda toplu konuşma gibi oluyor biri gruba yazınca tüm üyelere gidiyo.Grup oluşturunca size bi msn adresi veriyo onu ilk ekleyen grubun admini oluyo. /help yazarsanız komutları görürsünüz.titretirseniz sağda panel acılır grubu yönetirsiniz avatarını falan değiştirirsiniz.tartışma grubu gibi bişey oluşturmak isteyenler ve arkadaş toplulukları icin cok ideal.
ben bi Tahribat.com grubu oluşturdum gelin konusuruz muhabbet ederiz beklerim bunu ekleyin mgroup28795@hotmail.com parola: şafak
-
Evet güzel bi uygulama olabilir..Girince şifreyi soruyor şafak yazıp titreşim yolluyorsunuz.
-
yapılmıştı daha öncedende aynı uygulama :)
adminler silmişti konuyu :)
-
MSN ORGY
-
evet deca silmişti :) konuyu silinmeyen süre içerisinde gören kullanıcılarla hala kullanıyoruz :)
düzenleme: bu da silinir büyük ihtimal
-
Güzel Bişe
-
chat yassak