folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Msn İ Açıyorum 2 Dk Geçmeden Düşüyorum(Yardım)



Msn İ Açıyorum 2 Dk Geçmeden Düşüyorum(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Arkadaşlar sorun msn yi açıyorum ve açar açmaz 1dk içinde msnden düşüyorum ...

    Pc de vürüs var diyeceksiniz olması imkansız daha yeni formatladım ve msn yi yeni kurdum...

    Bu sorun birçok kişide oluyor ...(Google amcada biraz araştırdım birçok insan yardım istemiş kimse yardımcı olamamış...)

    Başka msn ye girince bu düşme problemi olmuyor sadece benim adresimde oluyor...!

    Listemde 350 kişi var ve bundan kaynaklandığını sanmıyorum...

    Windows Live Messenger  kullanıyorum ...

    Eski bir sürüm yükle demeyin bu sorunu çözmek istiyorum

    Bu sorunu burda fikir alışverişi yaparak çözersek çok iyi olur çünkü çok araştırdım hiçbir forumda buna çözüm bulunamamış...:S

    Yardımlarınızı bekliyorum...!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    aynı sorun bende de var. daha yeni formatladım. bir sürü antivirle tarattım virüs bulunmadı.

    tek bi msn adresiyle açınca 1 dakkaya bile kalmadan tüm bağlantı kopuyor

    listesi daha kalabalık bi adresle açtım bağlantı sorun yapmadı. liste kalabalığından değil sanırım


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    up

    he ya bizim bi arkadaşta da oluyordu


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar

    http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar

    http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar


    -----------------------------

    ooh bee :)

    vallahi onarma işini yaptım msni açtım bağlantı hala kopmadı

    güzel bi yazılımmış bütün hata kodlarını test ediyor ve onarıyo.

    sanırım işe yaradı sağol hoca ellerin dert görmesin


    All is well
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar

    http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar


    ---------------------
    Çok sağol

    edit: yok hoca yine düşüyorum olmadı :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    liste coklugundan bence , bendede oluyordu listede 300 kisi var 100 unu silip baglaniyorum kopmuyordu

     

    bi kac hafta sonra liste dolunca yine dusuyordu , hotmailden gereksiz kisileri silip bi dene bence..


    the one and only yaramaz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    god bunu yazdı:
    -----------------------------
    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar

    http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar


    -----------------------------

    ooh bee :)

    vallahi onarma işini yaptım msni açtım bağlantı hala kopmadı

    güzel bi yazılımmış bütün hata kodlarını test ediyor ve onarıyo.

    sanırım işe yaradı sağol hoca ellerin dert görmesin

    -------------------

    hocam bak god da işe yaramış tekrar en baştan yap sonucu bi yaz  bakalım iftara misafirlerim gelecek iftardan sonra ilerleyen saatlerde yardımcı olmaya çalışırım gene


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
Toplam Hit: 2729 Toplam Mesaj: 8