

Msn İ Açıyorum 2 Dk Geçmeden Düşüyorum(Yardım)
-
Arkadaşlar sorun msn yi açıyorum ve açar açmaz 1dk içinde msnden düşüyorum ...
Pc de vürüs var diyeceksiniz olması imkansız daha yeni formatladım ve msn yi yeni kurdum...
Bu sorun birçok kişide oluyor ...(Google amcada biraz araştırdım birçok insan yardım istemiş kimse yardımcı olamamış...)
Başka msn ye girince bu düşme problemi olmuyor sadece benim adresimde oluyor...!
Listemde 350 kişi var ve bundan kaynaklandığını sanmıyorum...Windows Live Messenger kullanıyorum ...
Eski bir sürüm yükle demeyin bu sorunu çözmek istiyorum
Bu sorunu burda fikir alışverişi yaparak çözersek çok iyi olur çünkü çok araştırdım hiçbir forumda buna çözüm bulunamamış...:S
Yardımlarınızı bekliyorum...! -
aynı sorun bende de var. daha yeni formatladım. bir sürü antivirle tarattım virüs bulunmadı.
tek bi msn adresiyle açınca 1 dakkaya bile kalmadan tüm bağlantı kopuyor
listesi daha kalabalık bi adresle açtım bağlantı sorun yapmadı. liste kalabalığından değil sanırım
-
up
he ya bizim bi arkadaşta da oluyordu
-
Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar
http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar
http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar
-----------------------------ooh bee :)
vallahi onarma işini yaptım msni açtım bağlantı hala kopmadı
güzel bi yazılımmış bütün hata kodlarını test ediyor ve onarıyo.
sanırım işe yaradı sağol hoca ellerin dert görmesin
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar
http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar
---------------------
Çok sağoledit: yok hoca yine düşüyorum olmadı :(
-
liste coklugundan bence , bendede oluyordu listede 300 kisi var 100 unu silip baglaniyorum kopmuyordu
bi kac hafta sonra liste dolunca yine dusuyordu , hotmailden gereksiz kisileri silip bi dene bence..
-
god bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------Hocam al bu programı kur açınca türkçe dil seçeneği var ama kullanmana gerek yok yapman gereken açınca güncelleme isteyeyecek hayır de ve sol taraftaki hata kodlarının tamamını işaretleyip ripara demek hepsi bu kadar
http://rapidshare.com/files/277099195/msn_e-fix__fifsonic.rar
-----------------------------ooh bee :)
vallahi onarma işini yaptım msni açtım bağlantı hala kopmadı
güzel bi yazılımmış bütün hata kodlarını test ediyor ve onarıyo.
sanırım işe yaradı sağol hoca ellerin dert görmesin
-------------------
hocam bak god da işe yaramış tekrar en baştan yap sonucu bi yaz bakalım iftara misafirlerim gelecek iftardan sonra ilerleyen saatlerde yardımcı olmaya çalışırım gene