MSN İfadeleri Nerede Saklanıyor?
-
selam müridler,
googledan baya araştırdım. verilen klasörlerde bulamadım. sizin bildiğiniz bi klasör var ise yolunu yazar mısınız? xp kullanıyorum.
-
C:\Documents and Settings\KULLANICI\Belgelerim\Sohbet Günlüklerim
-
C:\Documents and Settings\serkan\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\
netten aldıkların burda dada diğerleri nerde bilmem :R
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
C:\Documents and Settings\serkan\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\
netten aldıkların burda dada diğerleri nerde bilmem :R
-----------------------------bende bi bakayim demistim bende ne var diye :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
C:\Documents and Settings\serkan\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\
netten aldıkların burda dada diğerleri nerde bilmem :R
-----------------------------C:\Documents and Settings\xp\Local Settings klasöründe 3 klasör var.
Application Data(gizli)
Apps
temp
-
C:\Users\KullanıcıAdın\AppData\Local\Microsoft\Messenger\KullandığınMsnAdresin\ObjectStore\CustomEmoticons
bu klasörün içindedir bütün ifadeler. fakat göremezsin yani .png formatında falan değiller sadece messenger tarafından görülüyor. yani kısacası diyelim format atıcaksın bu klasörü bi yere yedekle ve format attıktan sonra aynı mail adresinin içine bu klasör yapıştır. farklı mail adresinin klasörüne yapıştırırsan ifadeler görünmüyor. her adresin farklı ifadeleri var sonuçta :)
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------C:\Users\KullanıcıAdın\AppData\Local\Microsoft\Messenger\KullandığınMsnAdresin\ObjectStore\CustomEmoticons
bu klasörün içindedir bütün ifadeler. fakat göremezsin yani .png formatında falan değiller sadece messenger tarafından görülüyor. yani kısacası diyelim format atıcaksın bu klasörü bi yere yedekle ve format attıktan sonra aynı mail adresinin içine bu klasör yapıştır. farklı mail adresinin klasörüne yapıştırırsan ifadeler görünmüyor. her adresin farklı ifadeleri var sonuçta :)
-----------------------------
win7 için olanini vermişsin. ifadeleri tarayiciyla acabiliyosun sanırım :]
