Msn Le Aramda Problem Var?
-
Normalde sesle ilgili konu açmamda garibime gitti ve çözemedim..
ilk önce sistemi anlatatım sistemde 2 mik ve 2 ses kartı var
mik in biri web cam girişli biri usb ses kartlı girişli onboard da bişi yok
2 tane ses kartı var ana kartaki ve usb ses kartı
bunlar 4/4 lük çalışıyo ama msn de sorun çıkıyo msni açınca sesli konferansı
benim sesim gidiyo karşı tarafın gelmiyo ses ve görüntü kurulumda hepsi normal hatta test müziği çalıyo ayarlarken yada çağrı gönderirken telefon sesleri felan geliyo aynen alırkende
ama açınca karşı tarafdan 0 ses alıyorum 1 kişiye has mevzu değil herkes öyle ses kartlarını sürücülerini kaldırdım kurduk yeniden aynı msn dışında hiç sorun yok
anlamadım gitti neden?
-
Msn le aramda problem var?):
ben msn olsam bende seninle proplem yaşardım
(şaka şaka maksat up)
-
daha düşük sürüm dene yadad daha yüksek sürüm dene.. yada msnden vazgeç..
ses kartlarıyla mikleri tek tek tak dene babam dene.. ama bence olmaz :D heheh
edit: yaws ben niye doru okuyamıyorum.. gözlük almam lazım.. sorry ..
-
problem karşı taraftan ses gelmemesi olabilir mi?
sende bi sorun yokmuş işte.
-
Tarantula bunu yazdı:
-----------------------------problem karşı taraftan ses gelmemesi olabilir mi?
sende bi sorun yokmuş işte.
-----------------------------
önceden normaldi çalışıyodu her bişi 1 kişi olsa anlarımda herkesle aynı sorun var -
Bu ilişkiyi bitirmenın vakti gelmiş..
