folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Msn Live Sapıttı Yada Benim Pc Delirdi



Msn Live Sapıttı Yada Benim Pc Delirdi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ya millet bu msn live da bişey mi war..
    giriom msn e 20-30 sn geçio hata raporu werio...
    msn de mi bişey war benim pc demi bi yardım edin lütfen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    senin pc de hata var. o bende de oluyodu normal msn ye geri döndüm normal hayatıma devam ediyorum. anlıcan bazen çakışıyo programlar. veya virüs tarama pro. nu kapat sonra dene belki olur.

    F.K.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    eed hoja msn 7.5 e döndüm mutlu mesut mesutun ailesi fln yaşıoz ölee (= saolll...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ya dailer msn live olmassa olmuo yaf.
    netcez bişeler sölein.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    lan live oyuncak lan o at nostalji yap onu.
    7.5 rulllz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    bozulunca repair yap düzeli , 7.5 tipsiz , m.live daha class...

    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    repair nası yapılıo yafs?
    hata ayıkla,sorun gider fln diosan onlar çıkmıo bile.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Microsoft firmasının live adı altında çıkarttığı herşeyde var bi saçmalık. Live messenger da ben de problem yaşıyıorum. Windows Live Mail zaten apayrı bir saçmalık. Internet Explorer 7 çalışmıyor! Sadece WMP 11 çalışıyor!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bsw
    Bsw's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2003
    Erkek
    en iyisi oydu abi 6.2 sürümü.. neymiş o titreşimiydi aptal aptal göz kırpmasıydı.. bir ara mecbur kalıp 7.5 sürümünü yükledik yine memnun değilim ama msn messenger live'dan daha iyi olduğu hakkında düşüncelerim var.. yeni çıkan şeyleri daha yenisi çıkmadan kullanmamak en iyisi sanırım.. mirc desen 6.03, kaspersky desen 5.x.xxx sürümleri, firewall'u güncelledim pc sapıttıydı bikeresinde..

    Keser döner sap döner dün yedim tavuk döner..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToRReSs
    ToRReSs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ya dailer bi çözüm yolu söleseniz.
    live ın görüntüsü daha çoq hoşuma gidiyor.
    şimdi 7.5 var onda da hata kutucuğu gibi bişey çıkıyor, s yazıyor sadece :S
Toplam Hit: 1099 Toplam Mesaj: 10