

MSN Messenger"Da Sesli Konuşma Hatası
-
Messenger'da sesli konuşma yaptıktan sonra konuşmayı iptal ettiğimde Messenger yanıt vermiyor ve sonlandırmadan da kapanmıyor veya düzelmiyor. Başka bu sorunu yaşan birisi var mı? Veya nasıl bir çözümü olabliri bunun?
Not: Tekrar yüklemeyi denedim fakat işe yaramadı.
-
bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D
-
Hm. Pc'nin özelliklerini vs. ve işletim sistemini yazar mısın?
-
lptop war bnde 1.8 512ram xp
-
Ankartın, işlemcinin vs. markası nedir?
-
-
Alla alla acaba bu sorunların sebebi nedir? Biri yardım ederse çok makbule geçer.
-
ebter bunu yazdı:
-----------------------------bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D
-----------------------------
Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir. -
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
ebter bunu yazdı:
-----------------------------bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D
-----------------------------
Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir.
-----------------------------Hocam vallahi helal olsun demek istiyorum, gerçekten sorun halloldu benim Nod32'yi kapatınca. Belki herkesin bildiği bir şeydi fakat ben yeni öğrendim, hiç aklıma gelmemişti. Sağolasın.
-
Funky_Punky bunu yazdı:
-----------------------------
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
ebter bunu yazdı:
-----------------------------bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D
-----------------------------
Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir.
-----------------------------Hocam vallahi helal olsun demek istiyorum, gerçekten sorun halloldu benim Nod32'yi kapatınca. Belki herkesin bildiği bir şeydi fakat ben yeni öğrendim, hiç aklıma gelmemişti. Sağolasın.
-----------------------------
Hacım ne demek rıca ederim.Walla benim tahminim bunun herkes farkında değil ben kendim keşfetmiştim.Ama belkide herkez bilioda olabilme ihtimali var :)