MSN Messenger"Da Sesli Konuşma Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Messenger'da sesli konuşma yaptıktan sonra konuşmayı iptal ettiğimde Messenger yanıt vermiyor ve sonlandırmadan da kapanmıyor veya düzelmiyor. Başka bu sorunu yaşan birisi var mı? Veya nasıl bir çözümü olabliri bunun?

    Not: Tekrar yüklemeyi denedim fakat işe yaramadı.


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D 


    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Hm. Pc'nin özelliklerini vs. ve işletim sistemini yazar mısın?


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    lptop war bnde 1.8 512ram xp

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ankartın, işlemcinin vs. markası nedir?


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    ahanda

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Alla alla acaba bu sorunların sebebi nedir? Biri yardım ederse çok makbule geçer.

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D 


    -----------------------------
    Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir.

    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    jawsap67 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D 


    -----------------------------
    Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir.
    -----------------------------

    Hocam vallahi helal olsun demek istiyorum, gerçekten sorun halloldu benim Nod32'yi kapatınca. Belki herkesin bildiği bir şeydi fakat ben yeni öğrendim, hiç aklıma gelmemişti. Sağolasın.


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    Funky_Punky bunu yazdı:
    -----------------------------
    jawsap67 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    bnde durum daa ktü konuşma talebini kbl ednce drek gidio konuşabildiine şükret:D 


    -----------------------------
    Sanırım bu problemi avast veya diğer antivürüs programları yapıyor.Kapatıp denersen belki düzelebilir.
    -----------------------------

    Hocam vallahi helal olsun demek istiyorum, gerçekten sorun halloldu benim Nod32'yi kapatınca. Belki herkesin bildiği bir şeydi fakat ben yeni öğrendim, hiç aklıma gelmemişti. Sağolasın.


    -----------------------------

    Hacım ne demek rıca ederim.Walla benim tahminim bunun herkes farkında değil ben kendim keşfetmiştim.Ama belkide herkez bilioda olabilme ihtimali var :)

    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
Toplam Hit: 11444 Toplam Mesaj: 10