Msn Penceresi Üstte Kalma Sorunu
-
Windows Live Messenger 8.1 kullanıyorum.Dünden beri Msn listesinin olduğu pencere sürekli en üstte kalıyor hangi programı açarsam açıyım normalde yeni program penceresinin arkasında kalması gerekirken kalmıyor.Bu durumu nasıl düzeltebilirim?(msn silip kurdum düzelmedi)
-
Konuyla ilgili değil ama bende bunu arıyodum:) Konuşma penceresini taskmanager gibi nasıl en üstte tutarız?
-
araçlara tıkla her zaman üstte diye birşey yazacak ve onda bir tik vardır o tiki kaldırırsan sorunun çözülür
-
BadSector bunu yazdı:
-----------------------------
araçlara tıkla her zaman üstte diye birşey yazacak ve onda bir tik vardır o tiki kaldırırsan sorunun çözülür
-----------------------------Vaq ya ben nasıl görmemişim onu.Eywallah dostum
-
BadSector bunu yazdı:
-----------------------------
araçlara tıkla her zaman üstte diye birşey yazacak ve onda bir tik vardır o tiki kaldırırsan sorunun çözülür
-----------------------------
ben de görmemişim:D saol:)
Toplam Hit: 12393 Toplam Mesaj: 5
