Msn Reklamını Kaldırma
-
Yaw bu sol taraftaki sekmeler değilde en altta kocaman reklam bannerı koyuyolar yaa onu nasıl kaldırıyoz a.Q ? Bilen var mı yaw ?
-
hacı şu çoklu msn yamasını kurunca yok oldu bende ama :| orda reklamı,banneri kaldır felan gibi seçenekler war belki olur
onla ama bilmiyom ginede..
-
http://www.mastaline.com/download/msntools/WLMUniversalPatcherPlusPlus101.exe
İndir Hoja Reklamları Kapat Flan Var.. Büyük İhtimal İşe Yarıyordur..) -
Windows dizininde "hosts" dosyasını arat (1-2 kb lık küçük bir dosyadır)
Dosyayı sağ tıklayarak herhangi bir metin editörüyle (notepad veya wordpad) aç. İçine en alta şu satırı ilave et.
0.0.0.0 rad.msn.com
kaydet ve çık. -
eywallah :D
-
Düzenleme:okumadan cevap vermişim :S
-
live messenger 8.1 kullanıyorum o reklamlar kalkacak mı..
tşk.ler.
-
hoca orda hosts1 ve lmhosts die 2 bak dosyası var ikisinede ekledim ama olmadı reklam duruyor basko yolu yokmudur acaba
-
ben live messenger 8.1 kullanıyorum ama benim messengerin altında öyle reklamlar çıkmıyor. yukardaki verdiğim kod işinize yaramadıysa diğer yolu anlatıyorum.
bilgisayarınızda mevcut messenger ve windows messengeri kaldırın.
windows messengeri bilgisayardan kaldırmak için ;
başlat => çalıştır => RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
bu kodu yapıştırın tamam tıklayın. uyarı gelirse tamam diyin.
windows live messenger 8.1
http://get.live.com/messenger/overview
burdan indirin ve kurun.
çoklu yama
burdan indirin ve kurarken msn oturumu kapatın başlat menüsünün sağında dahi görünmesin ordanda çıkış yapın ve yamayı kurun.
-
8.5 için duyuru kısmı reklamı... up
