folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Msn Smiley Ve İfadeler Çalışmıyor !



Msn Smiley Ve İfadeler Çalışmıyor !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    Selamun Aleyküm ;

    Öncelille Hepinize Hayırlı akşamlar.

    Konuya gelelim msnde olan kendi smiley ve ifadeleri haricinde yükledim hiçbir ifade smiley çalışmıyor.

    genellikle ifade kullanırım ama ne oldusa son 1 aydır. kullanılmıyo

    araştırdım net bir sonuç göremedim

    üstün ve parlak fikirlerinize ihticım var. !

    İşlh anlatabilmişimdir.

    Şimdiden tşkürler........


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    Nerde bu 157 tane online :)


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :

    kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :

    kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?


    -----------------------------

    Hocam kaldırıp yükledim ama lanet şey banamısın demiyor.


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Trzes bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :

    kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?


    -----------------------------

    Hocam kaldırıp yükledim ama lanet şey banamısın demiyor.


    -----------------------------

    aynı şey banada olmuştu.Eğer setup dosyası halinde hazır kurulumla yüklüyosan sorun veriyodu bende..o yüzden kendi sitesinden indirip kendi kendine download edip yüklemesini sağladım düzelmişti :|

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    birde msnin ayarlar kısmında böyle bir ayar vardi yada plus'da yanılmıyorsam onlarıda bir kontrol et


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    ayarkar kısmına gir orda ifadeer kısmına idafeleri goster kutucugu var onun tikli olması lazım.Tikli değilse tikle sorun hallolur.


    Boş sayfaya imza atmam!
Toplam Hit: 1169 Toplam Mesaj: 7