Msn Smiley Ve İfadeler Çalışmıyor !
-
Selamun Aleyküm ;
Öncelille Hepinize Hayırlı akşamlar.
Konuya gelelim msnde olan kendi smiley ve ifadeleri haricinde yükledim hiçbir ifade smiley çalışmıyor.
genellikle ifade kullanırım ama ne oldusa son 1 aydır. kullanılmıyo
araştırdım net bir sonuç göremedim
üstün ve parlak fikirlerinize ihticım var. !
İşlh anlatabilmişimdir.
Şimdiden tşkürler........
-
Nerde bu 157 tane online :)
-
157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :
kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :
kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?
-----------------------------Hocam kaldırıp yükledim ama lanet şey banamısın demiyor.
-
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
157 de bir ihtimal sana vurdum hadi bakalım :
kökten kaldırıp bi yüklemeyi denedinmi ?
-----------------------------Hocam kaldırıp yükledim ama lanet şey banamısın demiyor.
-----------------------------aynı şey banada olmuştu.Eğer setup dosyası halinde hazır kurulumla yüklüyosan sorun veriyodu bende..o yüzden kendi sitesinden indirip kendi kendine download edip yüklemesini sağladım düzelmişti :|
-
birde msnin ayarlar kısmında böyle bir ayar vardi yada plus'da yanılmıyorsam onlarıda bir kontrol et
-
ayarkar kısmına gir orda ifadeer kısmına idafeleri goster kutucugu var onun tikli olması lazım.Tikli değilse tikle sorun hallolur.
