Msn Space Hakinda
-
herkese slm
ben nezaman msn de birinin spacesie bakmak istesem (Şu anda bu alana ulaşılamıor snora tekrar açın felan filan)ama arkadaşların bazılarında açılıo
neden acaba bunun bi sürümü felan mı var yoksa msn mi bozuk??
-
kardeş msn inde sorun olabilir
hangi sürmü kulanıyorsun ki* ayrıca bu senin internetinle ilgili de olabilir. nasılsa TTNET abonesiyiz. herşey olabilir. sen net ini kontrol et. tamir ettir. olmasa 7.5 msn yükle kurtul :D
-
benim vazgeçilmez 8.1 ime bişe olduğunda 7.5 kurmuştum. onda da aynı bu dediğin sorun vardı. Yine döndüm 8.1'e. sorunsuz ve fevkalade devam ediyorum. eğer sende 8.1 kurulu değilse onu kur bence. hem daha fazla özellik, hem daha stil
-
bizdede aynı sorun var
-
spaceine bakmak istediğin kişi sadece sayfasına ulaşmasını istediği kişilerede yetki vermiş olabilir.
-
kisinin ustune geldiginde oyle dıyorsa ve sen ıllakı spacesı gormek ıstıyorsan
msn de kısının ustune gel sag yap profıl goruntule de
cıkar...
Toplam Hit: 1003 Toplam Mesaj: 6
