MSN Virüsleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek

    günde sayılmıcak kadar çok gelir ve moda oldu bu virüsler anlamsız anlamsız mesajlarla dosya yollarlar bize bir icraati olsa gam yemicem yok bilgisayarı çökertiyo yok msni çalıyo hiç bi görevi olmayan bu virüsleri niye yaparlar anlamıyorum bare önemli bir görevi olsa bişi demicem sinir etmekten başka bi işe yaramıyo ve sonunda sinirlendim kabul edim bi incelim nasıl bi uygulama ne yapıyo belki alırız pullarız daha  yararlı şeylerde kullanırız diye ama MS-DOS uygulaması olduğu için pek kurcuklayamadım ve anlamadım işin garip tarafı bizim övündüğümüz çok sağlam sistemi yormuyo virüs haznesi gelişmiş nasa bile bunu kullanıyo hesabı virüs programı bile bu arkadaşımızı tanımadı gaza gelip kasper sky amcamızıda sildik demekki ona geri dönecez. Bu olaydan tek alınacak ders NOD32 bi işe yarmıyo Kasper Sky dewam. Bu arada MS-DOS uygulama exe lerinde değişiklik yapılırmı onu merak ettim onuda sorim dedim herkeze kolay gelsin..

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    kişi listeni alıyor yetmes mi ? Belki Dünyanın en büyük maillistini yapacaklardır :|

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek
    bir ihtimal :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    under_king bunu yazdı:
    -----------------------------
    kişi listeni alıyor yetmes mi ? Belki Dünyanın en büyük maillistini yapacaklardır :|
    -----------------------------

    asdasdasd :D:D içindeki kızları sömürüolardır bence :D 


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Exeyi

    virustotal.com da taratsana.

    bide rapide upload edersen sevinirim. 


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    evet dostum bi rapid e upload edermisin bende bir bakayım şuna

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek
    sabah işyerimdeki bilgisayara getirdim Kasper SKy amcamız sağ olsun sabah sabah ciyakladı ve sildi :) dediğim gibi NOD32 bir işe yaramaz gömün gitsin :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    CasperSky Hakikatende çok iyi, Ama 30 Günlük Yükledimde Full yapabileceğim Bir Çözüm varsa Çok iyi olur. Hazır İsmi Geçmişken Konuda.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theshockboy
    theshockboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    Bu worm'un amacı kısa yoldan BotNet exe si bulaştırmaktır. ;)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Ben yeni başlık açıp hemen bilgilendiricem.
Toplam Hit: 1833 Toplam Mesaj: 10