Msn Yüklerken 0X8000ffff Hatası
-
Arkdaşlar Live Messenger'ın yeni beta sürümü çıkmış onu yükledim , ardından sildim , ama bi türlü pc den tam anlamı ile kalkmadı , program files'dan msn klasörünüde tamamen sildim yine bir türlü olmadı msn'in kendi sitesinden indirdiğim klasik live messenger'ı yüklerken 0x8000ffff hatasını veriyor , ne yapam gerek , sorun nedir ?
-
your uninstaller programı ile kaldırmayı dene bakalım hoca..
-
valla onunla kaldırdım ztn , herşey tamammış gibi görünüyor : / ama haala aynı sorunu alıyorum dediklerini yaptım tamamen
Toplam Hit: 2240 Toplam Mesaj: 3
