Msnde İfadelerin Tutulduğu Klasör:S
-
s.a. müritler bu msnde iconların tutulduğu bir klasör varmı?
yani gif formatındaki ifadelerimi bulmam gerek bu dosyanın nerde olduğunu bilen bir müridimiz varmı acaba?
-
C:\Documents and Settings\kullanıcı adını seç\Local Settings\Temp\MessengerCache klasörüne gir buradaki dosyalardan birini birlikte aç yap örn: resim ve faks görüntüleyiciyle aç ve msnde kullandığın ikonları göreceksin.
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=66813 ayrıntılı bilgi var canım ;))
-
CIZIRTI bunu yazdı:
-----------------------------C:\Documents and Settings\kullanıcı adını seç\Local Settings\Temp\MessengerCache klasörüne gir buradaki dosyalardan birini birlikte aç yap örn: resim ve faks görüntüleyiciyle aç ve msnde kullandığın ikonları göreceksin.
-----------------------------cızırtı çok sağol =)
