Msnde Ses Klibi Gönderilemiyor.!
-
msnde titreşin yolladıgımız kafanın yanında ses klibi gönder die bişi war ona basılı tutuyorum şöle diyor:
Kayıtta ses algılanmadığından Ses Klibiniz gönderilmedi.
neden ben yolluyamıyorum neyim eksik :S bilgisi olan wrmı ayar yapmakgerekiyor mu? mediplayer 11 war hatırlatayım yani gerekiyorsa :S
-
efsun bunu yazdı:
-----------------------------msnde titreşin yolladıgımız kafanın yanında ses klibi gönder die bişi war ona basılı tutuyorum şöle diyor:
Kayıtta ses algılanmadığından Ses Klibiniz gönderilmedi.
neden ben yolluyamıyorum neyim eksik :S bilgisi olan wrmı ayar yapmakgerekiyor mu? mediplayer 11 war hatırlatayım yani gerekiyorsa :S
-----------------------------microfon varmı ?Sesi kayıt edemiyor microfonla ilgi
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
efsun bunu yazdı:
-----------------------------msnde titreşin yolladıgımız kafanın yanında ses klibi gönder die bişi war ona basılı tutuyorum şöle diyor:
Kayıtta ses algılanmadığından Ses Klibiniz gönderilmedi.
neden ben yolluyamıyorum neyim eksik :S bilgisi olan wrmı ayar yapmakgerekiyor mu? mediplayer 11 war hatırlatayım yani gerekiyorsa :S
-----------------------------microfon varmı ?Sesi kayıt edemiyor microfonla ilgi
-----------------------------
Vee Micronun ÇaLışıp ÇaLışmadığınada Bak, Birde Biraz Yüksek SesLe Konuş -
abi 1 mikrofon yok
2 ben mp3 yollucam yani çalan müziği illaki microfonmu lazım onu bilmyiordum hocalar:S saolasınız:S
-
((: Micro oLmadan Sesi Oraya Duyurmayı NasıL Başaracaktın :D
-
bende creative player var ordan kayıt seçeneğini what u hear? seçeneğine alıyorum o şekilde yollayabiliyorum.. yani ses kayıtı microfon değil de what u hear a alman lazım onuda programlar aracılığıyla yapabilirsin sanırım..
-
Dostum bak iyi dinle beni saat in yanındaki ses şeyini görüyon demi ona tıkla seçenekler özellikler gir Çalma olarak işaretlidir o sen onu Kaydetme olarak seç sonra karşına çıkan pencerede Streo Mix i seç kapat sonra msn den ses yollayabilirsin ;)
