folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Msnde Sileni / Engelleyeni Pencere Acanı Gösteren Program!



Msnde Sileni / Engelleyeni Pencere Acanı Gösteren Program!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    adını tam olarak bılmıorum programın siz bilirsiniz:p yardım ederseniz sevinirim :D

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bak bunu yap programa gerek kalmaz,ayrıca o programlarda trojan,keylogger olma ihtimali var! ;)
    Araçlar>Seçenekler>Gizlilik>Şüphelendiğin kişiye sağ tıkla,sil diyebiliyosan ya silmiştir,ya engellemiştir,yada yeni eklediysen daha onaylamamıştır ;) bu kadar basit ;)

    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalfa
    kalfa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Discoveryx2
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    eyw...=)

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    bende paylaşım yapacan sandım:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaZaR
    YaZaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    daha basıtı ... http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker

    küçükken çikolata için agladım ... büyüdüm senin için aglıyorum .....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaZaR
    YaZaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana :)

    küçükken çikolata için agladım ... büyüdüm senin için aglıyorum .....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    abi o adreste virüs var tıklama sakın. bide discovery karşıdaki pencereyi simge durumunda küçültse bile "xxx kişisi pencereyi kapattı" olarak gösteriyo. bunuda bil. ama yinede discovery iyi programdır. karşıdaki kızsa dersin bak benim pencereyi kapatıyosun kalbim kırılıyo falan. kızda nerden bildin falan derse sende ben bilirim yaptığın her hareketi görüyorum falan dersin ehuehuehehe

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Msn protokolünün yapısı gereği size karşı tarafın sizi engelleyip engellemediğini gösteremez/göstermez. Giriş yaptıktan ve buddy list geldikten sonra bir takım komutlar ile size buddy listesini verir. Eğer siz example@example.com mailini eklediniz ve o da sizi kişi listesinden silmişse veya hiç eklememişse bunu size bir takım komutlar ile bildirir. Clientiniz destekliyorsa bu durumu yakalar ve gereğini yapar. Biri sizi engellediğinde şu kişi sizi engelledi demez yani :)

    Pencere acinca ve kapatinca görmek mümkün. Yine msn protokolü gereği bir kişi sizle konusma penceresi açtığında yazdığınız veriden önce bir takım kodlar göndererek istekte bulunur. clientini bu isteği yakalar ve şu kullanıcı pencere açtı der. Aynı zamanda sohbet penceresi kapandığı zaman da bir kod gönderir. bu BYE komutudur. Yine bunu yakalayarak şu kişi pencereyi kapattı denebilir. Ancak karşıdaki pencereyi kapatmasa bile bir süre sonra timeout olarak oturum kapatılacaktır. Dolayısıyla kullanıcı kapatmasa dahi kapanmış gibi görünür. Dikkatinize.

    Msn protokolünü yakından incelemek isteyenlere şu linklere bakabilir

    http://www.hypothetic.org/docs/msn/index.php
    http://msnpiki.msnfanatic.com/index.php/Main_Page
Toplam Hit: 4233 Toplam Mesaj: 9