Msn"Ne Yeni Bir Oyun Daha Katıldı....
-
Evet arkadaşlar Davincinin Şifresi adlı sinemasından sonra artık msn"de yeni bir oyun
Ktılmak yada satın almak gerekmemektedir.Bu oyun 10 haziran 2006 17.00"da sona ercektir.
Yarışmaya katılım:
http://davincicode.info.nl/index.tr-tr.html sitesine girip oyunu oyna butonunu tıkladığımızda Karşımıza aynı msn bolumunde davet et şeklınde bır pencere çıkacaktır.O bolumde oynu oynuyacağımız kişi davet edip oyunu oynuyabilişrsiniz...
Bundan sonra oyunculardan soruyu birlikte hareket ederek ve karekter için cevap karekterlerini bir araya bir araya getirerek cevaplamaları istenecektir.Bu sırada Msn messenger kısmında soruları tartışarak cevaplama ortamı yaratabılırsınız..
2.seviyede oyuncular birbirlerine karşı oynuyacak ve soruyu tek başlarına cevaplıyacaklardır
3... diye gidecektir daha fazla bilgiyi http://davincicode.info.nl/index.tr-tr.html burdan alabilirsiniz
Ben catlax oynadımda bir şeyler yapamadık çunki sinemasına gitmediğim için kitabınıda okumadım ..
Bir deneyin derim..
-
:D bi züküm yapamadık bırakın adamın şifresini :D
Toplam Hit: 746 Toplam Mesaj: 2
