Mukemmel Bi Fıkra :P
-
Kadının biri bir hayvan dükkanına girmiş.Papağanlardan birini çok beğenmiş ve tezgahtara fiyatını sormuş.Adamda "10 milyon ama size o hayvanı önermem çünkü bize de genelevden geldi.Ağzı çok bozuktur." demiş.Kadın bos ver deyip papağanı satın almış,eve getirmiş.Papağan başlamış "Oooo..yeni ev,yeni mama.." Kadın bozuntuya vermemiş.Sonra evin kızları gelmiş.Papağan "Ooo..yeni ev..yeni mama..yeni sermaye.." demiş.Kadın biraz bozulmuş.Sonra kadının erkek çocukları gelmiş.Papağan "Ooo..yeni ev..yeni mama..yeni sermaye..yeni müşteriler" demiş.Kadın bu sefer bayağı bozulmuş.Sonra kadının kocası gelmiş.Papağan yine başlamış"Ooo..yeni ev..yeni mama..yeni sermaye..yeni müşteriler..vee..ooooo..MEHMET ABI HOSGELDIN!!"
-
haha guzeldi :D:D
-
mehmet abi basti faka :D
-
güselmiş aynı papağan ın bi tane daha var ahanda :
KADININ BIRI PAPAGAN ALMAK UZERE PETSHOPA GIDER GOZLERI BIRDEN
TUYLERI MUKEMMEL PARLAKLIKTAKI BIR PAPAGANA TAKILIR VE PAPAGANA
YAKLASIR...
FAKAT KADIN PAPAGANA HER YAKLASTIGINDA PAPAGAN KADINA OROSPU DER. KADIN
HAYRETLER ICINDE PETSHOP sahibi NECDET'E DONEREK BU PAPAGANI ALICAM
AMA EGITMEN LAZIM DER.NECDET ELİNE BIR KOVA SU VE PAPAGANI
ALIR....HANIMEFENDI GELDIGINDE NE DICEKSIN DER.
PAPAGAN: OROSPUU DİCEM.
NECDET PAPAGANI SUYA SOKAR VE TEKRAR SORAR.
- HANIMEFENDI GELDIGINDE NE DIYCEKSIN.
- — OROSPU DICEM.
NECDET TEKRAR PAPAGANI SUYA SOKAR VE BU KEZ BI MUDDET BEKLETIR VE TEKRARSORAR
— HANIMEFENDI GELDIGINDE NE DIYCEKSIN
—HOSGELDINIZ HANIMEFENDI DICEM
ERTESI GUN OLUR KADIN PETSHOPA TEKRAR GIDER PAPAGANA YAKLASIR
-BEN EVE GELDIGIMDE NE DICEKSIN?
–HOSGELDINIZ HANIMEFENDI.
—PEKI BEN YANIMDA BI ERKEKLE GELDIM NE DICEKSIN?
—HOSGELDINIZ HANIMEFENDI HOŞGELIDINIZ BEYFENDICIM.—BEN YANIMDA İKİ ERKEKLE GELDİM O ZAMAN NE DiCEKSiN?
–HOS GELDİNİZ HANIMEFENDİ HOŞ GELDİNİZ BEYEFENDİLER DiYECEM.
—TAMAM BURAYA KADAR COK GUZEL PEKiii BEN YANIMDA UC ERKEKLE BİRLİKTE GELDİĞİM ZAMAN, O ZAMAN NE DiCEKSiN
PAPAGAN Bir KOVAYA BAKAR, Bir NECDET'E
- NECDET KOVAYI GETiR, ANAM AVRADIM OLSUN BU
KARI OROSPUen sevdiğim fıkra belkide :)
-
huamam manyak fıkralar :D
-
hahah erayın yazdığıda manyakmış
-
paylaşım için sağolun güzel fıkralar :)
