Multi Monopoly (İstek)
-
Merhaba,
Bu monopoly nin LAN da oynanabilecek versiyonunu bilen var mı?
Forumda 3 tane konu açılmış sanırım 3 ünde de linkler ölü.
Özellikle Multi olan var ise lütfen.
single olanı nette bulunabiliyor bir şekilde. link vermeyin.
-
lanı salla online oynana bilecek varmı? ;:D
-
Bana Lan lasım? :)
-
varmı bunun lan ı :) varsa koyunda evde oynarız :)
-
www.monopolylive.com
kullanmadım ama burdan online ücretsiz olarak oynanıyor sanırım ...
Toplam Hit: 962 Toplam Mesaj: 5
