Multiplayer Satranç Arıyorum
-
Selamlar mürit kardeşlerim :)
bana satranç lazım.. ama multiplayer.. yani programı indirip başkasıyla yada başkalarıyla oynamak istiyorum..
bildiğiniz bedava olan var mı.. ChessBase indirdim paralıydı ve zor bi arayüzü vardı..
herneyse bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim.. görüntü falan önemli değil.. sadece multi oyuncu seçeneği olsun yeter..
teşekkürler şimdiden..
-
-
ağ içi yokmu 2 pc oyananacak
-
bence bilgisayarsız daha eğelenceli olur
-
ağ için değil şehirler arası lazım bana :) teşekkürler bunu bi deneyeyim..
-
zaten oynuyondur ama yine de söyleyeyim mynette oynasana bazen çıldırtıyo sorunları yüzünden ama olsun
-
chessbase light 2007 indir.online ve bilgisayara karşı oynaya biliyorsun hemde ücretsiz
-
www.mynet.com adresıne uye ol.oyunlarda satranc var.ama bazen donup kalıo.cıkıp tekrar gırmek zorunda kalıyorsun.mesela rakıbı mat etcen son hamlen kurtulusu yok.bı bakıyon baglantı kesılmıs.puan kaybedıosun halıyle.ama sen dıosankı benım ıcın puan onemlı deıl cıkıp gırmektende sıkılmam o zmn tavsıye edebılecegım en gusel sıte kardesım:D
-
chessbase light 2007 denedim çok dandik..
mynet tarzı bişey lazım değil hocu küçük yada büyük herneyse bi program lazım.. yani webe girmeden oynamak istiyorum.. yok sanırım böyle bişe :)
