Muridlere Bedava Konuşma Dakikaları
-
Arkadaşlar www.sahinlekazan.com'a herhangibi bir şahin ürün görseli gönderirseniz haftalık 125 dk veriyorlar, tüm operatörler var. her hafta da katılınabiliniyor. Ben denedim ertesi gün geldi. Güle güle kullanın....
-
Güzelmiş.Gidin markette et reyonunda telefonla çekin fotoğrafı sonra ürünü almayın adamlara girsin.
-
Markete girip çekip yollasak oluyo mu acaba? Hani ekmek arası yapıp da mı çekmek lazım? Var mı böyle abuk sabuk şartları? Gerçi ben kendi 500 dk ımı bitiremiyorum benim neyime 125 dakika da, ihtiyacı olanlar için bilgi alma sorusu gibi olsun.
Ekleme: 25.01.2014 tarihi itibariyle başlayıp 31.03.2014 tarihine kadar devam etmektedir diyor. 1000 kişiyle sınırlıymış zaten. Konuyu gizle de hocam çok yayılmasın zaten fazla bişey kalmamıştır. Müritler faydalansın bari.
Ekleme 2: Hergün ilk 1000 kişi diyor başka sayfada da. Bu neyin kafası?
1049 tarafından 20/Şub/14 01:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Katılımcıların kampanya kapsamında verecekleri bilgiler, kampanya ile sınırlı kalmak üzere arayüz dahil ilgili teknik destek ve diğer hizmetleri sağlayan üçüncü kişi/kişilerle paylaşılacaktır. Katılımcılar bu bilgi paylaşımını şimdiden kabul etmiş sayılır.
Bu ne diyo la? -
Citizen bunu yazdı
Güzelmiş.Gidin markette et reyonunda telefonla çekin fotoğrafı sonra ürünü almayın adamlara girsin.
herkes bundan yararlanmalı arkadaşlar, ürün olsuun yeter gönderiyorlar :) giren girsin:)
mzkmzk tarafından 20/Şub/14 01:16 tarihinde düzenlenmiştir
-
Ayazz bunu yazdı
Markete girip çekip yollasak oluyo mu acaba? Hani ekmek arası yapıp da mı çekmek lazım? Var mı böyle abuk sabuk şartları? Gerçi ben kendi 500 dk ımı bitiremiyorum benim neyime 125 dakika da, ihtiyacı olanlar için bilgi alma sorusu gibi olsun.
Ekleme: 25.01.2014 tarihi itibariyle başlayıp 31.03.2014 tarihine kadar devam etmektedir diyor. 1000 kişiyle sınırlıymış zaten. Konuyu gizle de hocam çok yayılmasın zaten fazla bişey kalmamıştır. Müritler faydalansın bari.
Başka forumlarda da gördüm de herifler tüm tanıdıklara attık diyorlar, ama gitmiş hepsine sanırım şu an herkese gönderiyorlar ama yine de gizlesek mi ne :)
-
Aytekinet bunu yazdı
Katılımcıların kampanya kapsamında verecekleri bilgiler, kampanya ile sınırlı kalmak üzere arayüz dahil ilgili teknik destek ve diğer hizmetleri sağlayan üçüncü kişi/kişilerle paylaşılacaktır. Katılımcılar bu bilgi paylaşımını şimdiden kabul etmiş sayılır.
Bu ne diyo la?Sucuğun fotoğrafıyla senin telefon numaranı arşiv yapıyoruz demek istiyor.
-
Ya hocam bizi uğraştırmayın çekilmiş bir fotoğraf varsa onu koyun da herkes onu yollasın. İşin yoksa markete git foto çek ohho bir sürü şey.
Einstein was here
1049 tarafından 20/Şub/14 01:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Ayazz bunu yazdı
Ya hocam bizi uğraştırmayın çekilmiş bir fotoğraf varsa onu koyun da herkes onu yollasın. İşin yoksa markete git foto çek ohho bir sürü şey.
Einstein was here
https://www.google.com.tr/search?q=sahin+sucuklar%C4%B1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EqUFU9TJM8eW0QXMtYCwDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=985 koyalım gitsin, gönderenler gelince yazarsa iyi olur, herkez faydalansın.
-
Dakka gelen oldumu hiç?
