

Müritler, Gençler Uyarıyorum; Antipsikotiklerden Uzak Durun!
-
Formda görüyorum, bazı arkadaşlar başta tantum olmak üzere bir çok ilacın öyle yada böyle reklamını yapıyorlar. 9 yıldır psikiyatrik tedavi görüyorum neredeyse. Şuan bir çoğunuzun kullanmadığı, cesaret edemeyeceği ölçeklerde hap, iğne, serum kullandım. Kısa süreli keyif, uyuşukluk hissi, arınma hissi veriyor olabilir. Ancak uzun süreli semptomları hayatınızı, ruhunuzu yaralar ve kolay kolay o yaralar geçmez. Kan tahlili yaptırdığınızda kanınızda yabancı bir madde bulunduğunda yaşayacağınız hukuki sorunları saymıyorum bile...
Bazı ilaçların semptomik sonuçları iyi incelenemiyor. Özellikle mayalı alkollü içkilerler, enerji içecekleri ile yaratacağı sonuçlar hala muamma. Bazı sentetik uyuşturuculara giden ilk adım bu antipsikotiklerden geçiyor, bu yüzden de aspirin içerken bile iki kere düşünün diyorum.
Örnek vermeye gerek yok ama illa gerçeği gözüme sok diyen varsa; en büyük ispat benim. Az önce bahsettiğim ilaç+alkol karışımlarını çok fazla tüketmiş olmamdan dolayı kalbim ile ilgili sorunlarım baş göstermeye başladı. Velhasıl kelam; İlaç eczane rafında ve hastanın kullanımındayken faydalıdır.
Saygılar
-
Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)
-----------------------------Ne yani, adını bi seferde söyleyabiliyorsun diye exleniyormusun?
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)
-----------------------------Ne yani, adını bi seferde söyleyabiliyorsun diye exleniyormusun?
-----------------------------onu da söyleyemiyorum hacım:) "bile" kelimesini renk olsun diye koymadım oraya. Müridleri bilinçlendirdiğin için teşekkürler...
-
eyw hocam saolasın bu yararlı konuyu bızlerle paylastıgın ıcın.
Dedıklerınde sonuna kadar haklısın,ama genclerımız cok meraklı,ota boka merak sarıyorlar...
Ardındanda başa dert gelene dek kotu alıskanlıkları bırakmıyorlar.
Başa bela geldıkten sonra da bıraksan bı ıse yaramıyor zaten.
Allah hepımızı kotuluklerden korusun ınsallah...
-
Hocam bu ince davranışın için teşekkürler :)
-
Benden de bir uyarı. 'banane ya ben zevk alıyorum.' diyerek bazı şeyleri kendi kafanızda meşrulaştırmayın. o an vicdanınızı rahatlatabilirsiniz ama ileride çok kötü sonuçları olabilir. dikkatli olun hayatın keyfini sürün.
-
Şükürler olsun kimyasalı sevmeyen bi yapım var.Doktorun verdiği ilaçları bile kullanmam veririm kendimi sebzeye meyveye..Konu bilinçlendirici hocam teşekkürler.
-
seni kutluyorum hacı .. gençleri bilgilendirmen lazım deneymli biri olrak tekrar teşekkürler..
-
alkol konusunda katılıyorum.Çok ve aşırı içerseniz, tabir-i caizse bokunu çıkartırsanız benim gibi, reflü olursunuz ve yaşantınız sürünerek geçer, acı çekersiniz.Ölmezsiniz ama sürünürsünüz.
Ondan sonra yoksunluk çekmeye başlarsız ama içemezsiniz, aynı benim gibi.Kafayı yersiniz, ardından depresyona falan girersiniz.Kimyanız değişir.
Şu an bu satırları yazarken nasıl bi sinir geldi mesela, hemen kesiyorum burada.
-
şizofreni ile ilgili açtığım konuda bu müridin yorumunu asla unutmam .
Şizofren olmak g*t ister . :)
adam dertli ve tecrübeli . yaşamış yani.