folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Müritler, Gençler Uyarıyorum; Antipsikotiklerden Uzak Durun!



Müritler, Gençler Uyarıyorum; Antipsikotiklerden Uzak Durun!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Formda görüyorum, bazı arkadaşlar başta tantum olmak üzere bir çok ilacın öyle yada böyle reklamını yapıyorlar. 9 yıldır psikiyatrik tedavi görüyorum neredeyse. Şuan bir çoğunuzun kullanmadığı, cesaret edemeyeceği ölçeklerde hap, iğne, serum kullandım. Kısa süreli keyif, uyuşukluk hissi, arınma hissi veriyor olabilir. Ancak uzun süreli semptomları hayatınızı, ruhunuzu yaralar ve kolay kolay o yaralar geçmez. Kan tahlili yaptırdığınızda kanınızda yabancı bir madde bulunduğunda yaşayacağınız hukuki sorunları saymıyorum bile...

    Bazı ilaçların semptomik sonuçları iyi incelenemiyor. Özellikle mayalı alkollü içkilerler, enerji içecekleri ile yaratacağı sonuçlar hala muamma. Bazı sentetik uyuşturuculara giden ilk adım bu antipsikotiklerden geçiyor, bu yüzden de aspirin içerken bile iki kere düşünün diyorum.

    Örnek vermeye gerek yok ama illa gerçeği gözüme sok diyen varsa; en büyük ispat benim. Az önce bahsettiğim ilaç+alkol karışımlarını çok fazla tüketmiş olmamdan dolayı kalbim ile ilgili sorunlarım baş göstermeye başladı. Velhasıl kelam; İlaç eczane rafında ve hastanın kullanımındayken faydalıdır.

    Saygılar


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)


    -----------------------------

    Ne yani, adını bi seferde söyleyabiliyorsun diye exleniyormusun?


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adını bile bir çırpıda söyleyemediğim haltı kullanmam zaten:)


    -----------------------------

     

    Ne yani, adını bi seferde söyleyabiliyorsun diye exleniyormusun?


    -----------------------------

    onu da söyleyemiyorum hacım:) "bile" kelimesini renk olsun diye koymadım oraya. Müridleri bilinçlendirdiğin için teşekkürler...

     


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    eyw hocam saolasın bu yararlı konuyu bızlerle paylastıgın ıcın.

    Dedıklerınde sonuna kadar haklısın,ama genclerımız cok meraklı,ota boka merak sarıyorlar...

    Ardındanda başa dert gelene dek kotu alıskanlıkları bırakmıyorlar.

    Başa bela geldıkten sonra da bıraksan bı ıse yaramıyor zaten.

     

    Allah hepımızı kotuluklerden korusun ınsallah...


    Allah büyüktür vesselam...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Hocam bu ince davranışın için teşekkürler :)


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    Benden de bir uyarı. 'banane ya ben zevk alıyorum.' diyerek bazı şeyleri kendi kafanızda meşrulaştırmayın. o an vicdanınızı rahatlatabilirsiniz ama ileride çok kötü sonuçları olabilir. dikkatli olun hayatın keyfini sürün.


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Şükürler olsun kimyasalı sevmeyen bi yapım var.Doktorun verdiği ilaçları bile kullanmam veririm kendimi sebzeye meyveye..Konu bilinçlendirici hocam teşekkürler.


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    seni kutluyorum hacı .. gençleri bilgilendirmen lazım deneymli biri olrak tekrar teşekkürler..


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    alkol konusunda katılıyorum.Çok ve aşırı içerseniz, tabir-i caizse bokunu çıkartırsanız benim gibi, reflü olursunuz ve yaşantınız sürünerek geçer, acı çekersiniz.Ölmezsiniz ama sürünürsünüz.

    Ondan sonra  yoksunluk çekmeye başlarsız ama içemezsiniz, aynı benim gibi.Kafayı yersiniz, ardından depresyona falan girersiniz.Kimyanız değişir.

    Şu an bu satırları yazarken nasıl bi sinir geldi mesela, hemen kesiyorum burada.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    şizofreni ile ilgili açtığım konuda bu müridin yorumunu asla unutmam .

    Şizofren olmak g*t ister .              :)

    adam dertli ve tecrübeli . yaşamış yani.

Toplam Hit: 1550 Toplam Mesaj: 11