folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Mutlaka İzlenmesi Gereken Bir Slayt.Eğitimde Devrimin Hikayesi "Köy Enstitüleri"



Mutlaka İzlenmesi Gereken Bir Slayt.Eğitimde Devrimin Hikayesi "Köy Enstitüleri"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    Mutlaka seyredilmesi gereken bir slayt cumhuriyet yıllarında eğitimde yapılan en büyük devrimin hikayesi.... 

     

    Bence şu an dahi yeniden kurulmalı yeniden yapılandırılmalı

    http://www.dosya.cc/FOTOGRAFLARLAKOYENSTITULERI.pps.html (1880 kb)


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    teşekkürler bakalım nasılmış
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ombra
    ombra's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    ben birçok yerde Köy Enstitüleri çok iyi okullar eğitimlerinini çok iyi olduğunu duymuştum ama komünizme Köy Enstitülerinde çok yayğın olduğunu ordan mezun olanlarında hep komünist olduğunu okumuştum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    ombra bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben birçok yerde Köy Enstitüleri çok iyi okullar eğitimlerinini çok iyi olduğunu duymuştum ama komünizme Köy Enstitülerinde çok yayğın olduğunu ordan mezun olanlarında hep komünist olduğunu okumuştum.
    -----------------------------
    Doğrudur bu tür bilgiler var ancak esas kapanma nedenleri toprak ağaları,o bölgelerde bulunan şeyhler(şıhlar) bu oluşumu siyasi malzeme yapan siyasiler .O bölgedeki ağalar okumuş marabayla uğraşmak istemediler okumuş düşünen maraba işlerine gelmedi bunun için öncw şıhları kullandılar kızları öne sürdüler kızlar erkekler bir arada diye bir sürü olay çıkardılar baktılar öyle olmuyor siyasilere baskı yaptılar o zaman yönelik en uygun suçlama aracı komünistlikti orada yetişen pırıl pırıl insanları bunla suçladılar Atatürkün büyük bir özenle açılmasına ön ayak olduğu ilim ve irfan yuvaları kapandı ....Nrden mi bu kadar kesin biliyorum rahmetli dedem nur içinde yatsın cılavuz enstitüsünden mezun olup 33 yıl doğuda öğretmenlik yaptı.

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ombra bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben birçok yerde Köy Enstitüleri çok iyi okullar eğitimlerinini çok iyi olduğunu duymuştum ama komünizme Köy Enstitülerinde çok yayğın olduğunu ordan mezun olanlarında hep komünist olduğunu okumuştum.
    -----------------------------
    Okumus,aydin dusunebilen ,kemalist degerlere sahip cikan nesiller birilerini rahatsiz etti , sonrasinda kapatti o birileri ,o birileri ki daha neler neler yapti....otu boku komunizme baglamayin...her boku komunizmin uzerine atarak asil dusmanin ustunu kapattilar...gunumuzde komunizmmi kaldi hoca...yillardir komunizme dusman olduk sovyetler yikildi ama memleket yine duzelmedi...demekki sorun kumunizm degilmis...yillardir abd ile dostuz ayagi cekenler hala cekiyorlar ama memleket hala bok gibi....yani asil sorun abd.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    Vaktiniz var ise sonuna kadar izleyin derim yokluk yıllarında bir avuç insanın onurlu mücadelesi ve bunun sonun da olanlar....

     

    http://www.youtube.com/watch?v=30g0u7Rril8&feature=share


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
Toplam Hit: 1382 Toplam Mesaj: 6