Mutlu Yıllar Windows 7

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    http://img208.imageshack.us/img208/5048/windows73boxb.jpg

     

     

    Microsoft’un yeni nesil işletim sistemi Windows 7, 22 Temmuz’da 1 yaşına bastı. Microsoft, geçtiğimiz sene 22 Temmuz’da yayınlanan Windows 7’den çok şey bekliyordu, öyle de oldu.

    Yüksek müşteri memnuniyeti sunan Windows 7, ilk olarak en hızlı satılan Windows olma ünvanını kazandı. Daha sonrasında yalnızca 9 ayda 175 milyon orijinal kopya satan Windows 7, Vista’nın kaybettirdiklerini bir bir geri kazandı.

    Microsoft mühendisleri doğru bir çalışmayla, Vista başarıszlığına gölge düşürmeyi başardılar. Microsoft’un en iyi işletim sistemleri arasında gösterilen Windows 7’ye biz de iyi ki doğdun diyoruz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    bunun yüzünden güzelim xp'yi bitirdiler.

    kodumun işletim sistemi.


    He is finding himself.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    win 7 hangi sürümü 22 temmuzda çıkmıştı :/ eylül ekim gibi bişey değilmiydi yahu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    iyiki doğdun bebeim iyiki varsın seni çok seviyorum :>


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    14 temmuz değilmi la :|
    herneyse hapiy bördey
    love u MS " çan çin con "

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunun yüzünden güzelim xp'yi bitirdiler.

    kodumun işletim sistemi.


    -----------------------------

    hocam yeni alınan bir pcye bir windows 7 bir de xp kur farkı gör...

    önceden tabiki xp rulez'di ama devir değişiyor

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunun yüzünden güzelim xp'yi bitirdiler.

    kodumun işletim sistemi.


    -----------------------------

     

    hocam yeni alınan bir pcye bir windows 7 bir de xp kur farkı gör...

    önceden tabiki xp rulez'di ama devir değişiyor


    -----------------------------

     

    yeni alınan bir pcye xp kurmayı dene desen daha doğru olur :D

     

    kuramazsın hatta driver bile bulamazsın ciddi anlamda devir değişiyor eskiden vista driverları arardık 4 yıl önce yani şimd xp driverları :D

Toplam Hit: 1130 Toplam Mesaj: 7