Mutluluk
-
MUTLULUK Önce evlendiğimizde hayatin daha iyi olacağına inandırırız kendimizi.
Evlendikten sonra, bir çocuğumuz doğduktan hatta
ardından bir tane daha olduktan sonra hayatın daha
iyi olacağına inandırırız kendimizi. Sonra çocuklar
yeterince büyük olmadıkları için kızar, onlar
büyüyünce daha mutlu olacağımıza inanırız.
Bundan sonra, ergenlik dönemlerinde çocuklarla uğraşmamız
gerektiği için öfkeleniriz. Kendimize, çocuklarımız bu donemden çıkınca daha mutlu olacağımızı, yeni bir araba alınca, güzel bir tatile çıkınca,
emekli olunca, yaşantımızın dört dörtlük olacağını söyleriz.
Gerçek ise şu andan daha iyi bir zaman olmadığıdır. Eğer simdi değil ise ne zaman?...
Hayatiniz her zaman mücadelelerle dolu olacaktır.
En iyisi bunu kabul edip her ne olursa olsun
mutlu olmaya karar vermektir. En sevdiğim sözlerden biri
Alfred D. Souza´ ya aittir. Der ki; ´Uzun zamandan beridir hayatın gerçek hayatin- başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat
başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatimdi.´ Bu görüş açısı, mutluluğa giden bir yol
olmadığını gösterdi. Mutluluk yoldur, öyleyse sahip
olduğunuz her anın kıymetini bilin ve mutluluğu,
vaktinizi harcayacak kadar özel biriyle paylaştığınız
için, ona daha fazla değer verin.
Unutmayın, zaman hiç kimse için beklemez.
Öyleyse; Okulu bitirene kadar, 100 milyar kazanana
kadar, Çocuklarınız olana kadar, Çocuklarınız
evden ayrılana kadar, İşe başlayana kadar,
Evlenene kadar,
Cuma gecesine kadar, Pazar sabahına kadar,
Yeni bir araba, ya da ev alana kadar, Borçları ödeyene kadar,
İlkbahara kadar, Yaza kadar, Sonbahara
kadar, Kışa kadar, Maaş gününe kadar, Şarkınızı
söylenene kadar,
Emekli olana kadar, Ölene kadar.....
MUTLU OLMAK ICIN ICINDE BULUNDUGUNUZ ´AN´ DAN DAHA IYI
BIR ZAMAN OLDUGUNA KARAR VERMEK ICIN BEKLEMEKTEN VAZGECIN.
MUTLULUK BIR VARIS DEGIL, BIR YOLCULUKTUR.
PEK COKLARI MUTLULUGU INSANDAN DAHA YUKSEKTE ARARLAR,
BAZILARI DA DAHA ALCAKTA. OYSA MUTLULUK INSANIN BOYU HIZASINDADIR.
Unutmayın “YARIN KIMSEYE VAAD EDILMEMISTIR” -
Teşekkürler yazı güzel. Yarıncı zihniyet oldukça ...
-
sağol kardeşim mükemmel zaten bunalımdayım ne okusam duygulanıyorum a.q:'(
Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 3
