Mutluluk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    MUTLULUK  Önce evlendiğimizde hayatin daha iyi olacağına inandırırız kendimizi.
    Evlendikten sonra, bir çocuğumuz doğduktan hatta
    ardından bir tane daha olduktan sonra hayatın daha
    iyi olacağına inandırırız kendimizi. Sonra çocuklar
    yeterince büyük olmadıkları için kızar, onlar
    büyüyünce daha mutlu olacağımıza inanırız.
    Bundan sonra, ergenlik dönemlerinde çocuklarla uğraşmamız
    gerektiği için öfkeleniriz.
    Kendimize, çocuklarımız bu donemden çıkınca daha mutlu olacağımızı, yeni bir araba alınca, güzel bir tatile çıkınca,
    emekli olunca, yaşantımızın dört dörtlük olacağını söyleriz.
    Gerçek ise şu andan daha iyi bir zaman olmadığıdır.
     Eğer simdi değil ise ne zaman?...
    Hayatiniz her zaman mücadelelerle dolu olacaktır.
    En iyisi bunu kabul edip her ne olursa olsun
    mutlu olmaya karar vermektir.
    En sevdiğim sözlerden biri
    Alfred D. Souza´ ya aittir.
    Der ki; ´Uzun zamandan beridir hayatın gerçek hayatin- başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat
    başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatimdi.´
    Bu görüş açısı, mutluluğa giden bir yol
    olmadığını gösterdi. Mutluluk yoldur, öyleyse sahip
    olduğunuz her anın kıymetini bilin ve mutluluğu,
    vaktinizi harcayacak kadar özel biriyle paylaştığınız
    için, ona daha fazla değer verin.
    Unutmayın, zaman hiç kimse için beklemez.
    Öyleyse; Okulu bitirene kadar, 100 milyar kazanana
    kadar, Çocuklarınız olana kadar, Çocuklarınız
    evden ayrılana kadar, İşe başlayana kadar,
    Evlenene kadar,
    Cuma gecesine kadar, Pazar sabahına kadar,
    Yeni bir araba, ya da ev alana kadar, Borçları ödeyene kadar,
    İlkbahara kadar, Yaza kadar, Sonbahara
    kadar, Kışa kadar, Maaş gününe kadar, Şarkınızı
    söylenene kadar,
    Emekli olana kadar, Ölene kadar.....


    MUTLU OLMAK ICIN ICINDE BULUNDUGUNUZ ´AN´ DAN DAHA IYI
    BIR ZAMAN OLDUGUNA KARAR VERMEK ICIN BEKLEMEKTEN VAZGECIN.

    MUTLULUK BIR VARIS DEGIL, BIR YOLCULUKTUR.

    PEK COKLARI MUTLULUGU INSANDAN DAHA YUKSEKTE ARARLAR,
    BAZILARI DA DAHA ALCAKTA. OYSA MUTLULUK
    INSANIN BOYU HIZASINDADIR.


    Unutmayın “YARIN KIMSEYE VAAD EDILMEMISTIR”

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Teşekkürler yazı güzel. Yarıncı zihniyet oldukça ...

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    sağol kardeşim mükemmel zaten bunalımdayım ne okusam duygulanıyorum a.q:'(
Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 3