folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder MW2 'Yi Açamadım.



MW2 'Yi Açamadım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    İw4mp.exe ye basıyorum hiç bir şey açılmıyor. Mouse'un yanında bir şeyler doluyor sonra da hiç bir şey açılmıyor. 2-3sn sonra mouse'un yanında dolan yuvarlak şeyde gidiyor. Ctrl Ald Del yapıyorum iw4mp.exe diye bir şey çıkmıyor orada görevi sonlandır diyeceğim ama yok. Çünkü hiç açılmıyor Ama durduk yere niye böyle oldu onu anlamadım. Oyunu sildim yükledim gene de olmadı. Format atmak da istemiyorum . Yardımcı olursanız sevinirim.

    Pc Özl.: 640gb 4gb ram 2gb ekrankartı 


    xxx
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    multiplayer dosyasini aciosun hocam sen? iw4sp.exe acicaksin. multi oynucam diyorsan şu konuya bak;

    http://oyuncehennemi.com/call-duty-mw2-online-oynamaksteamsizalteriwnethamachidencoop-oynamak-t661640.html

     


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    hocam konudan hiçbirşey anlamadım daha basit bi yöntem yok mu? Mw3 de hiçbir sıkıntı olmamıştı. :(

     


    xxx
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    EMRE955 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam konudan hiçbirşey anlamadım daha basit bi yöntem yok mu? Mw3 de hiçbir sıkıntı olmamıştı. :(

     


    -----------------------------

    oyunun orjinal mi crackli mi? mw2? mw3'ü crackli oynayabilior muyuz bu arada:D


    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    hocam bildiğimiz korsan :) içinde Skidrow yok. onun yerine patch var. Oyunu aldığım adam crack felan gerekmez dedi. oynadığım mw3 de de crack yoktu


    xxx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    EMRE955 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bildiğimiz korsan :) içinde Skidrow yok. onun yerine patch var. Oyunu aldığım adam crack felan gerekmez dedi. oynadığım mw3 de de crack yoktu


    -----------------------------

    hocam ben şimdi senin sorununu anlamadim? mp mi oynacaksin sp mi? sp oynayacaksan yanlis dosyayi aciorsun. mp oynucaksan alteriwnet patchini kurucaksin yaklasik 1 GB.


    =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    eğer açabilirsem single oynayacağım hocam.


    xxx
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    EMRE955 bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer açabilirsem single oynayacağım hocam.


    -----------------------------

    hocam :) ikinci mesajımı tekrar okurmusun. MP dosyasını açıyosun sen. mp dosyasıyla single mi oynayacaksın? iw4sp.exe 'yi aç.


    =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    x3uqm4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    EMRE955 bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğer açabilirsem single oynayacağım hocam.


    -----------------------------

    hocam :) ikinci mesajımı tekrar okurmusun. MP dosyasını açıyosun sen. mp dosyasıyla single mi oynayacaksın? iw4sp.exe 'yi aç.


    -----------------------------

    iw4sp.exe yi açarken de aynı sorun oluyor. :(


    xxx
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    hocam fulloyun.com dan skidrow indirdim oyun açıldı. Yardımın için teşekkür ederim. Konu silinebilir.


    xxx
Toplam Hit: 1070 Toplam Mesaj: 10