Mynetinde Messengeri VAR Artık
-
MYNET Mesaj Servisi , İşte Mynet mail servisini kullanan arkadaşlar için mynet tarafından hazırlanmış olan tıpkı MSN Messenger ve Yahoo! Messenger gibi çalışan mesajlaşma ve haber alma programı.Programı Mynet'te mail hesabı olan arkadaşlar kullanabilmekte...
-
teşekkürler bi deneyelim
-
bu messenger işininde bokunu çıkardılar mynetinde messengeri varsa artık :D Tahribat ın da messengeri olmalı :D
yöneticilerden istekte bulunalım :D tahribat.com id ve passlarımızla girebileceğim icq gibi bi tane messenger istioruz manyak yakışıklı olur :D yapında kullanalım artık :D
-
teşekkürlerimi sunuyorum saolasın
-
ya mynet adreslerinizi verinde konuşalım
benimki quake35@mynet.com
-
TBT messenger istiyoz :D mynet yaptıysa siz de yapın banane :P
-
kozanaybar bunu yazdı:
TBT messenger istiyoz :D mynet yaptıysa siz de yapın banane :P
Alırsın :D :D
Toplam Hit: 1017 Toplam Mesaj: 7
