N-Gage Sorunlari
-
1- hafıza kartını sıfırladım ve içinde bulunan tek oyun olan flo boardingde uçtu .. ne pok yicem..
2- mesaj gönderiyorum az bişi yazıyorum yok başka karakter kullandın diyo 2 mesaj şeklinde gönderilecek diyor... annmadım az bişi yazdım 4 kontor gitti sikerim böle telefonu -
hocam msj yazarken turkce dil secenegi secilmisse az bise yaz 2 sms oluyor.bence sms ayarlarini bir karistir.
-
türkçe karalterler kullanma direk s parça yazar yada 3 parça..mesaj dil ayarları war. ingilizce seç o zaman istesende türkçe yazamaz..kurtarırsın..flo içinse 7mb git siteye yükle..5 platformuda oyna..bu arada nokia game a katılan var mı??
-
www.nokiagame.com dan indirebilirsin tekrar atrıca nie sadece 1 oyun varki tombraider sonic monic yukllesene bende 3650 var ve sonic calısıo cok komik tombraider ı da denedimde hafıza kaldırmadı bak yahooda group lar var group aramaya ngage yaz bissuru gelir orada butun crackl oyunlar var ngage icin
-
Abü nokialarda karakter destegi menusu war (Ngage yi bilmiom tabi ) ordan indirgenmişi sececeksiniz :)
Toplam Hit: 2318 Toplam Mesaj: 5
