N-Gage Sorunlari

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MoLiVeR
    MoLiVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2003
    Erkek
    1- hafıza kartını sıfırladım ve içinde bulunan tek oyun olan flo boardingde uçtu .. ne pok yicem..

    2- mesaj gönderiyorum az bişi yazıyorum yok başka karakter kullandın diyo 2 mesaj şeklinde gönderilecek diyor... annmadım az bişi yazdım 4 kontor gitti sikerim böle telefonu

    Ir4DeX Security Group 2007
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetufo
    mehmetufo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    hocam msj yazarken turkce dil secenegi secilmisse az bise yaz 2 sms oluyor.bence sms ayarlarini bir karistir.

    Elmas gibi ol ki yandığın zaman ne yerde külün,ne gökte dumanın kalsın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    türkçe karalterler kullanma direk s parça yazar yada 3 parça..mesaj dil ayarları war. ingilizce seç o zaman istesende türkçe yazamaz..kurtarırsın..flo içinse 7mb git siteye yükle..5 platformuda oyna..bu arada nokia game a katılan var mı??
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    waxxi
    waxxi's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2003
    Erkek
    www.nokiagame.com dan indirebilirsin tekrar atrıca nie sadece 1 oyun varki tombraider sonic monic yukllesene bende 3650 var ve sonic calısıo cok komik tombraider ı da denedimde hafıza kaldırmadı bak yahooda group lar var group aramaya ngage yaz bissuru gelir orada butun crackl oyunlar var ngage icin

    ...gently removes the gunpowder from your skin... SoAp comp.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haymac
    haymac's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    Abü nokialarda karakter destegi menusu war (Ngage yi bilmiom tabi ) ordan indirgenmişi sececeksiniz :)
Toplam Hit: 2318 Toplam Mesaj: 5