N11'den Telefon Alınır Mı?
-
Selamlar,
n11den telefon almayı düşünüyorum ancak çok arada kaldım. Mağaza fiyatlarıyla arada 200-250 lira kadar fark Var. Bu cihazların garanti durumundan, paralel ithalattan falan kaynaklanıyoe sanırım.
Konu hakkında bilgi, teceübe ve öneriniz var mı?
özellikle samsungda durum nedir?
bir de, samsung telefonlarda uluslararası garanti durumu nedir acaba
-
Paralel ithalat alacaksan Delta firmasından şaşma. Pahalı olandan tek farkı garantiyi bunlar veriyor. Samsung'un garanti serviside çok boktan belirteyim. Bakırköy İncirli Samsung servisi ne zaman baksam full çekiyor. Oturacak yer yok. Millet banka gibi sıra numarası alıp bekliyor.
-
Mustafa bunu yazdı
Paralel ithalat alacaksan Delta firmasından şaşma. Pahalı olandan tek farkı garantiyi bunlar veriyor. Samsung'un garanti serviside çok boktan belirteyim. Bakırköy İncirli Samsung servisi ne zaman baksam full çekiyor. Oturacak yer yok. Millet banka gibi sıra numarası alıp bekliyor.
Etlik simge elektronik samsung teknik servisi. Mükemmel. Anında işlem yapıyorlar. Ekrana kola döküldü, cihazım cm rom lu halde gönderdim ekranı değiştirdiler şarj aletini değiştirdiler..
Deltayı bende tavsiye ederim ama alıyorsan orjinal al. N11 den discovery aldım resmi dist. herhangi bir problem yaşamadım. Hatta ekstra olarak kronik ekran ve şarj girişi sorunu da yaşamadım :)
-
mfatihbodur bunu yazdıMustafa bunu yazdı
Paralel ithalat alacaksan Delta firmasından şaşma. Pahalı olandan tek farkı garantiyi bunlar veriyor. Samsung'un garanti serviside çok boktan belirteyim. Bakırköy İncirli Samsung servisi ne zaman baksam full çekiyor. Oturacak yer yok. Millet banka gibi sıra numarası alıp bekliyor.
Etlik simge elektronik samsung teknik servisi. Mükemmel. Anında işlem yapıyorlar. Ekrana kola döküldü, cihazım cm rom lu halde gönderdim ekranı değiştirdiler şarj aletini değiştirdiler..
Deltayı bende tavsiye ederim ama alıyorsan orjinal al. N11 den discovery aldım resmi dist. herhangi bir problem yaşamadım. Hatta ekstra olarak kronik ekran ve şarj girişi sorunu da yaşamadım :)
Orj. Derken, nasıl anlıyoruz orijinal olduğunu
-
Discovery'i sadece Telpa satıyor. Paralel ithalat Discovery yok zaten. Kaldı ki General Mobile firmasının sahibide Telpa.
-
daha önce spor aleti falan sipariş etmiştim. Bi sıkıntı yaşamadık. Ürünün sağlamlığı tamamen kaynak firmayla alakalı. N11 sadece aracı konumunda. olmadı kaynak firmayı ürünü sipariş etmeden arayıp konuşur, öyle sipariş verirsin. Yan sanayi ürünü yollayacağını zannetmiyorum n11 in.
-
bizim arkadaş LG G2 ilk çıktığında puandı şuydu buydu 1200 liraya mal ederek n11 den almıştı, hangi satıcıdan almıştı sorarım istersen, hiç bi sıkıntı da çıkmamıştı.
-
n11 den hıcbırsey alınmaz
-
Ben aldım 6 ay oldu sıkıntı yok
Yanlız menüler ilk rusça geldi rusyadan ithal sanırım
