Name Generator ....... =S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    name generator'u calıştıramadım ben... bilmiyorum benim beceriksizliğimmi yoksa...gercekten bir sorunmu war... bi bakarmısınız ona... :S:S

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    http://services.tahribat.com/NameGenerator.aspx

     

    yeah ! 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    neyini çalistiramadin hatami verdi müneccimmiyiz kardeş

     

    .Net framework yüklü deilse yükle. "Tahribat.com programlari" sayfasinda holy dai linkini vermis indir ordan bide ole dene


    The king is bleeding.
Toplam Hit: 1117 Toplam Mesaj: 3