folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nargile Önerisi



Nargile Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Bu aralar nargileye taktım hocalarr önerebileceğiniz tütünler siteler ve nargileler hakkında bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim nargile almak lazım eve bir tane :D


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Al-fakher orjinal tütününden kullanıyorum. Aromaları tat olarak güzel. En kalitelisi budur bence. Özellikle Gül-nane karışımı içerim. Sigara kullanmadığım için bu çok hafif aromaları tercih ediyorum. Nargilenin üzerine aleminyum folyo koyup bir kürdan ile geniş ve fazla sayıda delikler açıp bunun üzerine bir köz başlığı koyarsan nargileyi 2-3 saat çeksende tadı bozulmaz. İstanbul'da isen bigün buluşalım. Evde nargilem yok. Sürekli aynı cafede içiyorum. 


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    Al-fakher orjinal tütününden kullanıyorum. Aromaları tat olarak güzel. En kalitelisi budur bence. Özellikle Gül-nane karışımı içerim. Sigara kullanmadığım için bu çok hafif aromaları tercih ediyorum. Nargilenin üzerine aleminyum folyo koyup bir kürdan ile geniş ve fazla sayıda delikler açıp bunun üzerine bir köz başlığı koyarsan nargileyi 2-3 saat çeksende tadı bozulmaz. İstanbul'da isen bigün buluşalım. Evde nargilem yok. Sürekli aynı cafede içiyorum. 

    eyw hocam saolasın ankarada fokurtu kafe var bende orada çekiyorum adamlar mükemmel aroma hazırlıyor ama eve alma zamanı geldi bağımlılık yaptı sigara bende kullanmıyorum ama nargileyi seviyorum :D


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 601 Toplam Mesaj: 3