Nası Olmuş Müridler?
-
Arkadaşlar şimdi yaptım size bi göstereyim dedim.Yorumlara acıgım :D
http://img85.imageshack.us/img85/3830/danger8av.jpg -
arkaplanı daha yapmadın sanırım. yazılar güzel olmuş ama ortadaki yuvarlak pek iyi deil.
-
valla arkaplan direk o oluyo , koycak bişi bulamadım bende mavi yaptım:D
-
arkaplanı biraz koyu bişiyler yapsan o yazılar falan çok daha güzel görünür gibime geliyo. mavi olmamış ama gerisi iyi baya.
-
renkleri kötü olmuş hacım bea
-
bence arka plana siyah türünde bişiler koy.Yada koyabiliosan savaşlardan alıntı fotolar koy.Mesela atom bombası patladığında ortaya çıkan dev mantar bulutunu koyabilirsin.Onun dışında dierleri ii olmuş.Dediim gibi arkaplanı deiştir çizgi film gibi duruo :D
-
Link ucmus sanırım :S bir kontrol ediver ;)
-
arka plnı daha güzel bişi yap hocam :)
-
hocalar, uyarılarınızı dikkate alıcam saolun:p
-
golge link çalışıyor olm
Toplam Hit: 1619 Toplam Mesaj: 10
