folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nasıl Planlı Yaşıyorsunuz?



Nasıl Planlı Yaşıyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hocalar aranızda planlı yaşayanların sürekli plana göre hareket edenler olduğunu biliyorum.Mesela bu sene için Rusçamı orta seviyenin üzerine çıkarma ve Java kasma planım vardı ama plana çok az uyabildim.Acaba planlı yaşamanın püf noktalarını biraz yazar mısınız?

    Bizim bir arkadaşa sorduğumda bana en önemli olanın planı çok ağır koymamak olduğunu söylemişti.

    Bende böyle Alman disiplininde takır takır işleyen biri olmak istiyorum :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    o plan degil sorumluluk. rusca ogrenmen senin sorumlulugun, planın olmamalı.
    planın olan ise ispanyolca ya da baska bir dil ogrenmek olmalı onumuzdeki sene icin. sanırım bildigim gordugum kadarıyla rusya da yasıyorsun ve oranın dilini ogrenmek mecburiyetindesin.

    mecburiyetler plan degil sorumluluktur. nerede ne zaman neyi yapacagini bilirsen zaten o zaman basarılı olursun bence hocam. :)

    bir seyi planlamak icin de altyapısını saglaman lazım, en azından ben öyle yapmaya calısıyorum uzun vadede. tabi bir de hevesin olması lazım. özellikle bir dil veya programlama dili icin.

    he sen planlı bir adam mısın desen degilim derim. spontane olmak en güzelidir. :D


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    olmak istersen olursun

    olmak istedinde kim engelledi seni

    kendinmi, uyuşukluğunmu 

    o zaman olmak istememişsin 

     

     

    ne saçma konuştum yahu

    benden ala uyuşukmu var amk =(

    çözümü bilen banada desin


    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    o plan degil sorumluluk. rusca ogrenmen senin sorumlulugun, planın olmamalı.
    planın olan ise ispanyolca ya da baska bir dil ogrenmek olmalı onumuzdeki sene icin. sanırım bildigim gordugum kadarıyla rusya da yasıyorsun ve oranın dilini ogrenmek mecburiyetindesin.

    mecburiyetler plan degil sorumluluktur. nerede ne zaman neyi yapacagini bilirsen zaten o zaman basarılı olursun bence hocam. :)

    bir seyi planlamak icin de altyapısını saglaman lazım, en azından ben öyle yapmaya calısıyorum uzun vadede. tabi bir de hevesin olması lazım. özellikle bir dil veya programlama dili icin.

    he sen planlı bir adam mısın desen degilim derim. spontane olmak en güzelidir. :D

    aha Alman gibi dedik Almancı geldi :D

    Valla hacım hevesim varda çok çabuk sıkılıyorum ve bişeyleri sürekli erteleme gibi bir kötü huyum var.Mesela bir gazla başlıyorum Rusçaya 3 gün çok iyi çalışıyorum sonra 1 ay çalışmıyorum tekrar başlayınca o 3 gün çalıştığımıda unutmuş oluyorum.Tabi ki sorumluluk olarak görmek lazım bunuda dediğin gibi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arslan25
    Arslan25's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2013
    Erkek

    hocam kac senedır planlı yaşıyodum.hala istemsiz olarak yapıyorum ama salmak en ıyısı.yarın olucekmıs gıbi yaşa gitsin


    Asıl Güç Zeka, Sevgi ve Kararlılıktır. Bu Üç Etken İle Yenemeyeceğiniz Kimse Yoktur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Sevdiğin, gönül verdiğin işi yapıyorsan planına sadık kalırsın.
    Bir tutam idealistlik, biraz da zor şartları bir araya getirdin mi oh mis...

    telekom tarafından 21/Haz/13 00:24 tarihinde düzenlenmiştir

    vatandaşa kafam girsin!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    uzun vadede planlar yapiyorum basta. sonra da bu plana gore kisa vadede planlar yapiyorum.

    kisa vade planlarimda ister istemez esnemeler oluyor, ama uzun vadedekilere azami riayet etmeye calisiyorum. Ben uzun vadede planladiklarimi simdiye kadar hep yaptim, mutluyum.

    ne gibi planlar olduguna gelince, basta sorumluluklarinin planini yapmali, sonra eger mumkunse hobilerinin. insan kendini bilir, ikisinin de esnekligimi kendine gore ayarlamali.


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 738 Toplam Mesaj: 7