Nasıl Planlı Yaşıyorsunuz?
-
Hocalar aranızda planlı yaşayanların sürekli plana göre hareket edenler olduğunu biliyorum.Mesela bu sene için Rusçamı orta seviyenin üzerine çıkarma ve Java kasma planım vardı ama plana çok az uyabildim.Acaba planlı yaşamanın püf noktalarını biraz yazar mısınız?
Bizim bir arkadaşa sorduğumda bana en önemli olanın planı çok ağır koymamak olduğunu söylemişti.
Bende böyle Alman disiplininde takır takır işleyen biri olmak istiyorum :)
-
o plan degil sorumluluk. rusca ogrenmen senin sorumlulugun, planın olmamalı.
planın olan ise ispanyolca ya da baska bir dil ogrenmek olmalı onumuzdeki sene icin. sanırım bildigim gordugum kadarıyla rusya da yasıyorsun ve oranın dilini ogrenmek mecburiyetindesin.mecburiyetler plan degil sorumluluktur. nerede ne zaman neyi yapacagini bilirsen zaten o zaman basarılı olursun bence hocam. :)
bir seyi planlamak icin de altyapısını saglaman lazım, en azından ben öyle yapmaya calısıyorum uzun vadede. tabi bir de hevesin olması lazım. özellikle bir dil veya programlama dili icin.
he sen planlı bir adam mısın desen degilim derim. spontane olmak en güzelidir. :D
-
olmak istersen olursun
olmak istedinde kim engelledi seni
kendinmi, uyuşukluğunmu
o zaman olmak istememişsin
ne saçma konuştum yahu
benden ala uyuşukmu var amk =(
çözümü bilen banada desin
-
nurk bunu yazdı
o plan degil sorumluluk. rusca ogrenmen senin sorumlulugun, planın olmamalı.
planın olan ise ispanyolca ya da baska bir dil ogrenmek olmalı onumuzdeki sene icin. sanırım bildigim gordugum kadarıyla rusya da yasıyorsun ve oranın dilini ogrenmek mecburiyetindesin.mecburiyetler plan degil sorumluluktur. nerede ne zaman neyi yapacagini bilirsen zaten o zaman basarılı olursun bence hocam. :)
bir seyi planlamak icin de altyapısını saglaman lazım, en azından ben öyle yapmaya calısıyorum uzun vadede. tabi bir de hevesin olması lazım. özellikle bir dil veya programlama dili icin.
he sen planlı bir adam mısın desen degilim derim. spontane olmak en güzelidir. :D
aha Alman gibi dedik Almancı geldi :D
Valla hacım hevesim varda çok çabuk sıkılıyorum ve bişeyleri sürekli erteleme gibi bir kötü huyum var.Mesela bir gazla başlıyorum Rusçaya 3 gün çok iyi çalışıyorum sonra 1 ay çalışmıyorum tekrar başlayınca o 3 gün çalıştığımıda unutmuş oluyorum.Tabi ki sorumluluk olarak görmek lazım bunuda dediğin gibi.
-
hocam kac senedır planlı yaşıyodum.hala istemsiz olarak yapıyorum ama salmak en ıyısı.yarın olucekmıs gıbi yaşa gitsin
-
Sevdiğin, gönül verdiğin işi yapıyorsan planına sadık kalırsın.
telekom tarafından 21/Haz/13 00:24 tarihinde düzenlenmiştir
Bir tutam idealistlik, biraz da zor şartları bir araya getirdin mi oh mis... -
uzun vadede planlar yapiyorum basta. sonra da bu plana gore kisa vadede planlar yapiyorum.
kisa vade planlarimda ister istemez esnemeler oluyor, ama uzun vadedekilere azami riayet etmeye calisiyorum. Ben uzun vadede planladiklarimi simdiye kadar hep yaptim, mutluyum.
ne gibi planlar olduguna gelince, basta sorumluluklarinin planini yapmali, sonra eger mumkunse hobilerinin. insan kendini bilir, ikisinin de esnekligimi kendine gore ayarlamali.
