Nasıl Rapor Hazırlayabilirim.
-
Sanırım boşluktan böyle birşey yaptım :) https://docs.google.com/forms/d/1eA49VVRqVCUuZmJlPo4Tp3JsOCI4QBi6VWoe9onQQN8/viewform
bundaki sonuçları nasıl bir rapor veya istatistik haline getirebilirm konunun siyasi ile ilgisi yoktur
Lütfen siyasi hakkında yorum yapmayınız yoksa ortalık ban gölüne dönebilir :)
-
Yorum yapmayın dediysem :) siyasi konu hakkında dedim :) UP:)
-
:( up
-
up
-
-
iyide sadece 4 parti var bundan bir rapor oluşturamazsın ki en azından sağlıklı bir rapor. Yani hiç bir tutarlılığı olmaz
-
karakutu bunu yazdı
iyide sadece 4 parti var bundan bir rapor oluşturamazsın ki en azından sağlıklı bir rapor. Yani hiç bir tutarlılığı olmaz
Haklısın bende seçime girecek 32 partiyi yazdım artık hepsi var
Aress tarafından 02/Haz/15 12:37 tarihinde düzenlenmiştir -
rapor deyince bende su ticari anlamdaki raportlardan sanmistim :(
-
erdibaba06 bunu yazdı
rapor deyince bende su ticari anlamdaki raportlardan sanmistim :(
haahahahhahahaaaaa :) o zaman istatistik diyelim
