Navigasyon Onerileriniz
-
beyler merhaba,
Ankaradayim ve yollari cok iyi bilmiyorum. navigasyon cihazina ihtiyacim var.
Aracimda piranha marka bir cihaz var ama sehirler arasinda otobanda giderken lutfen saga donun diyor. yani duzgun calismiyor..
aptal cihaz yuzunden en az (ankara-istanbul) 20 defa yolumu kaybettim.. saatlerce dolanip durdum...IPhonenin haritasi cok mukemmel, ama telefonumun genelde hic sarji olmuyor.
herhangi bir kaza yapmadan once navigasyon cihazimi degistirmem gerekiyor.
ankara ve istanbul haritasi duzgun olan onerebileceginiz kaliteli bir cihaz warmidir?
saygilar.
-
-
ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence
-
serhat8102 bunu yazdı
ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence
hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..
bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha
wh0 tarafından 14/Nis/14 11:09 tarihinde düzenlenmiştir -
WH0 bunu yazdıserhat8102 bunu yazdı
ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence
hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..
bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha
hocam zaman sana ben sygic in cracklı versiyonunu atayım :D az bekle hele upload yapayım
-
WH0 bunu yazdıserhat8102 bunu yazdı
ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence
hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..
bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha
sygic ile mutluyum.
telefona map'ini filan attım. internet filan gerekmiyor ? GPS sinyalini sağlıklı alsın sıkıntı yok.
sapması yok. 2013 eylül haritası ile kullanıyorum şuan.
hatırlamışken bakayım yeni harita çıkmısmı ^^
2014.3 çıkmış http://yesilcin.com/sygic-gps-navigation-1400-b3-201403-tr-haritasi-t19256.0.html
bi dene hocam ^^ bende update edeyim
baristbt tarafından 14/Nis/14 12:52 tarihinde düzenlenmiştir -
sygic navigasyon burdan indirin
http://yadi.sk/d/_EhyH5hJMQhRZ
