Navigasyon Onerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    beyler merhaba,

    Ankaradayim ve yollari cok iyi bilmiyorum. navigasyon cihazina ihtiyacim var.

    Aracimda piranha marka bir cihaz var ama sehirler arasinda otobanda giderken lutfen saga donun diyor. yani duzgun calismiyor..
    aptal cihaz yuzunden en az (ankara-istanbul) 20 defa yolumu kaybettim.. saatlerce dolanip durdum...

    IPhonenin haritasi cok mukemmel, ama telefonumun genelde hic sarji olmuyor.

    herhangi bir kaza yapmadan once navigasyon cihazimi degistirmem gerekiyor.

    ankara ve istanbul haritasi duzgun olan onerebileceginiz kaliteli bir cihaz warmidir?

    saygilar.


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo
    serhat8102 bunu yazdı

    ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence

    hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..

     

    bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha

    wh0 tarafından 14/Nis/14 11:09 tarihinde düzenlenmiştir

    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek
    WH0 bunu yazdı
    serhat8102 bunu yazdı

    ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence

    hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..

     

    bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha

    hocam  zaman sana ben sygic in cracklı versiyonunu atayım :D az bekle hele upload yapayım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    WH0 bunu yazdı
    serhat8102 bunu yazdı

    ben telefona sygic yükledim 10 numara 5 yıldız :D ekstra bişeye gerek yok bence

    hoja, benim tablette sygic denen zimbirti var ama o da internet olmadan calismiyor. elimdeki tablette sadece WIFI den nete girebiliyorum. 3G ozelligi yok. sygic haritasi guzel gozukuyor..

     

    bu arada, Piranha marka navigasyonlarda sabit dururken rota ayarlarsaniz bile sizi seyir halinde gosteriyor :) ahahaha

    sygic ile mutluyum. 

    telefona map'ini filan attım. internet filan gerekmiyor ? GPS sinyalini sağlıklı alsın sıkıntı yok.

    sapması yok. 2013 eylül haritası ile kullanıyorum şuan.

    hatırlamışken bakayım yeni harita çıkmısmı ^^

    2014.3 çıkmış http://yesilcin.com/sygic-gps-navigation-1400-b3-201403-tr-haritasi-t19256.0.html

    bi dene hocam ^^ bende update edeyim

    baristbt tarafından 14/Nis/14 12:52 tarihinde düzenlenmiştir

    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    sygic navigasyon burdan indirin

    http://yadi.sk/d/_EhyH5hJMQhRZ

Toplam Hit: 872 Toplam Mesaj: 7