NBA Slam Dunk 2008 Kazanan Dwight Howard
-
Yorumsuz, izleyin, görün, çok fecii :)
-
superman kostumuyle neden katıldıgı belli dürzünün :P
-
yok artık lebron james
-
Sorun şuki Superman kostümüyle attığı smaç değil basketti.Eli botaya bile değmedi.İzlemekten gözlerim şişti boynum tutuldu.Vay ben böyle saat farkının ızdırabını...
-
Gerçekten harika ya.ilkten anlayamadım yaptıklarını,ağır çekimde anca..
Ayrıca NBA oyunlarının da gerçekçi olduğunu bir kere daha anladım..
-
ahaha süperdi ya . ama basket değildi.
Edit: ne basketi smaç değildi :D
-
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------ahaha süperdi ya . ama basket değildi.
-----------------------------
evet
iyiydi ama haketmemiş
sonuçta nate robinson a potayı tutup smaç vurdu diye geçen seneki slam dunk ta haksızlık yapılması + aynı şekilde tyrus thomas a yapılan haksızlıklar gibi bişi buda
diğerlerini izleyemedim ama yinede iyiymiş tam smaç vursaymış diicek laf bulamıyorum zaten de.. -
ahanda süpermen böle olur
-
ırkçı değilim ama bu zencilerin kafası bi rap müziğe bide spora basıyo(o da vücuttan kafadan deil :P) başka bi icraaatı yok
Toplam Hit: 2167 Toplam Mesaj: 9
