

NE Bakıyon Lem Şakir.??!!:D
-
Ne ßakıyon Lem Şakir..!!! Neye ßakıyon..hea..!
oğLum bak biz.. YıLdırımLıyız hea...euheuheuheu

Ananızın yerine hoş geLdiniz.:D (ben eyüpte gördüm..''now Çiğköfte time '' yazmış adamLar:D
Masaüstü TemizLeme..sihirbazına HoşgeLdiniz.:D (Programı annem yazsa bu kadar oLur..euheuhe)
Her Ortamda Bir fırLama vardır.:D Bu kedi satanistLEre Kurban gider kanımca.:D euheuh
IspanakLa güçLeniyor.. bu kiLL biLL.!! burda biLL kim çözebiLmiiş deiLim.. kabasakL mı.?? Yoksa.. ewLencem vaadiyLe kandıran.. temeL reis mi.??

Sİgara içmek yararLıdır.. Ama TAbut ve kefen satanLAra..:D:D

Abazan DipLoması.!!! Hepimizin ewde Bir tane yok mu.? euhuehuheuhe

MonaLisa En sonunda saçını boyattı.!! PAris hilton ve pameLa andersonun..Çok sexi oLduğunu söyLeyen monaLisa.. Üzerimde Hiç estetik yok.. tamamen doğaLım derken... SArışınLığınıda kanıtLamış oLdu..:D

Nba İn yeni yıldızLarı...(mehmet okur bunLarı kahvaLtıda..yer Lem.:D

RapLem - CeLLAtpapa Artık.!! Burda güLmeyen kaLmayacak.:D:D:D
-
ehueheuhe harbi saglam olmus eline saglık :)