NE Bakıyon Lem Şakir.??!!:D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CeLLatpapa
    CeLLatpapa's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    Ne ßakıyon Lem Şakir..!!! Neye ßakıyon..hea..!

    oğLum bak biz.. YıLdırımLıyız hea...euheuheuheu

     

     


    Ananızın yerine hoş geLdiniz.:D (ben eyüpte gördüm..''now Çiğköfte time '' yazmış adamLar:D

     

     


    Masaüstü TemizLeme..sihirbazına HoşgeLdiniz.:D (Programı annem yazsa bu kadar oLur..euheuhe)

     

     

     


    Her Ortamda Bir fırLama vardır.:D Bu kedi satanistLEre Kurban gider kanımca.:D euheuh

     

     

     

     

    IspanakLa güçLeniyor.. bu kiLL biLL.!! burda biLL kim çözebiLmiiş deiLim.. kabasakL mı.?? Yoksa.. ewLencem vaadiyLe kandıran.. temeL reis mi.??

     

     

     

     

    Sİgara içmek yararLıdır.. Ama TAbut ve kefen satanLAra..:D:D

     

     

     

    Abazan DipLoması.!!! Hepimizin ewde Bir tane yok mu.? euhuehuheuhe

     

     

     

    MonaLisa En sonunda saçını boyattı.!! PAris hilton ve pameLa andersonun..Çok sexi oLduğunu söyLeyen monaLisa.. Üzerimde Hiç estetik yok.. tamamen doğaLım derken... SArışınLığınıda kanıtLamış oLdu..:D

     

     

     

    Nba İn yeni yıldızLarı...(mehmet okur bunLarı kahvaLtıda..yer Lem.:D

     

     

     

     

     

     

    RapLem - CeLLAtpapa Artık.!! Burda güLmeyen kaLmayacak.:D:D:D


    RapLem.!!!! GüLmeyen Varsa bana gönderin.!!! ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    ehueheuhe harbi saglam olmus eline saglık :)

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
Toplam Hit: 1786 Toplam Mesaj: 2