Ne Bu Karamsarlık?
-
Ne bu karamsarlık, ne bu kötümserlik? Türk'e yakışıyor mu karamsarlık, kötümserlik?
ALLAH'a iman etmiş değilmisiniz yoksa siz?
Savaşı zenginleştirmeyin, sakin olun. Ateşe körükle gitmeyin.
Vakti geldiğinde ALLAH'ın Ordusu devreye girecektir.
Karamsar isen TÜRK değilsin. Dünya asla kötünün olmayacak.... -
hayırdır hoca? neye celallendin?
-
fenerist Aç önünü biri galeyana getirmiş ama kötüde olmamış
bu yolun sonu hayra varır söyliyim hepsi doğru dediklerinin -
Karamsar Olup Olmamanın Bi Anlamı Yok. Türk Türk Diyip Duruyosun Hemşeri Hemşeriyi Gurbette mikermiş. Ama Türk İnsanı Artık Birbirini Ayakta Götürüyor. Nerde Şanlı Ulusumuz. Önce İnsan Kendini Bilecek. Bu Şuursuz İnsanlarla Bu Kadar.
Toplam Hit: 798 Toplam Mesaj: 4
