folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ne Bu Karamsarlık?



Ne Bu Karamsarlık?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KutsaLTurk
    KutsaLTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2003
    Erkek
    Ne bu karamsarlık, ne bu kötümserlik? Türk'e yakışıyor mu karamsarlık, kötümserlik?

    ALLAH'a iman etmiş değilmisiniz yoksa siz?

    Savaşı zenginleştirmeyin, sakin olun. Ateşe körükle gitmeyin.

    Vakti geldiğinde ALLAH'ın Ordusu devreye girecektir.

    Karamsar isen TÜRK değilsin. Dünya asla kötünün olmayacak....

    Her TÜRK Kutsaldır. Çünki ; TÜRK, sevginin, barışın, adaletin neferidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    hayırdır hoca? neye celallendin?

    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    fenerist Aç önünü biri galeyana getirmiş ama kötüde olmamış
    bu yolun sonu hayra varır söyliyim hepsi doğru dediklerinin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    Karamsar Olup Olmamanın Bi Anlamı Yok. Türk Türk Diyip Duruyosun Hemşeri Hemşeriyi Gurbette mikermiş. Ama Türk İnsanı Artık Birbirini Ayakta Götürüyor. Nerde Şanlı Ulusumuz. Önce İnsan Kendini Bilecek. Bu Şuursuz İnsanlarla Bu Kadar.

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
Toplam Hit: 798 Toplam Mesaj: 4