folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Ne Virüs Ne Keramet Yardım Lazim Arkadaşlar...!!!



Ne Virüs Ne Keramet Yardım Lazim Arkadaşlar...!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Arkadaşalar akşam eve gittim pc yi açtım. Nese pc açıldı açıldı masa üstüne geleceği daim pat reset attı. 10 kere devam etti dokunmadım.

    Daha sonra dedim herhalde virüs yedim format lasim. HDD fat32 olmasına rağmen HDD nin arkasında ki jumper i slave yapıp CD Sürücünün arkasında ki jumper i Masetr yapmama rağmen Pc orjinal XP mi yükleyemedim. dedim ozaman 120 GB lik HDD de olsun sistem bunu taktim 80 gb liği çıkarttım oda ne gene Fat32 olmasına rağmen sistem HDD yi bile görmüyor.

    Diğer HDD yi takıp güvenli modda açtım hiç bir anormallik yok ama ne var ki normal modda masa üstüne pc düşecekken yeniden reset atiyor.

    Fanlar çalışıyor herhengi sıcaklıklarda anormallik yok bios da bi anormallik yok ama bu nedir bu sorun nedir acaba arkadaşlar. Virüs desem oda olabilir farklı bir kalıntıya rastlamadım. Alşam pc yi ben acarım gece ben kaparım gene.

     120 GB lik HDD komple gitti 80 ligi en azından görüyor ufaktanda olsa ama dediğim gibi Ne format atmama izin var nede sisteme giriş yapmama.

    Bir daha diyeyim arkadaşlar sistem fat32 NTFS deil :S ortada kaldım bu bilgiler doğrultusunda yardım edebilecek varmı?


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    kanka format at aynısını bende yasamıstım.. 80lik hdd yi cıkarıp 200 takınca aynısı bende de olaya baslamıstı. acılıodu durup durup pat kapanıodu. valla format attım gecti :D sen de yap guzel oluyor (athena) :D :P

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    Kanka ah bi format atmama izin verse herşey güzel biosdan da cd sürücüyü master yaptim arkalarındaki o küçük siyah şey ilede yani jumper ilede aynını yaptım yani master yaptim ama pc acilirken cd sürücüyü görmeden sisteme giriyor zaten masa üstü direk gelirken ses geliyor açılış sesi ama pat pc resetleniyor

    PC fat32 bide NTFS olsa dicem hani görmüyor die ama sorunun altından kalkamadım. Acil doktor lasim,,


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B4tt4l
    B4tt4l's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Bios dan baslangic sürücü ayarlarında cd veya dvd rom un birinci olarak ayarlımı? ve komut isteminden direk kendin manuel format atmayı denedinmi?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    bios dan ayarlı master olarak cd surucuyu gosterdim manuel yani win 98 boot editations u taktim gene izin vermiyor pc acilirken HDD yi slave CD-R i master olarak gosterdiğimi onaylıyor am direk sisteme giriş yapior.

    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    hocam biosun boot menusunden first boot device i cdrom yapman gerek eğer bu adımları yaptıysan windows cdsini başka bi bilgisayarda kontrol et veya başka bi windows cdsiyle dene...

    Abra Kadabra
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    way ak aynı sorun bendede vardı. bende 80 ligi cıkarıp yeni aldıgı msata 250 i taktım windows kurdum pc reset attı sürekli :D sonra magic partititon programından partitionları sildim sonra tekrar disk olusturdum öle kurdum simdi sorun yok hdd süper calısıo :D 16 cash boru deil ak :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    way ak aynı sorun bendede vardı. bende 80 ligi cıkarıp yeni aldıgı msata 250 i taktım windows kurdum pc reset attı sürekli :D sonra magic partititon programından partitionları sildim sonra tekrar disk olusturdum öle kurdum simdi sorun yok hdd süper calısıo :D 16 cash boru deil ak :D
    -----------------------------
    Hocam partitionları daha once silmedim bu yuzden bilmiyorum o program elimde yok upload edersen sevinirim.

    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
Toplam Hit: 1928 Toplam Mesaj: 8