Neden Bir Mp3 Arşivi Açmıyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    Merahaba neden bir Mp3 arşivi açmayalım geniş her tarzda. Sadec bir öneri kullanıcıların istediği mp3 bulabileceği geniş bir arşiv yapsak nasıl olur

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Abi iyi olur da yasadışı değil mi bu iş? Bu konuda biraz bilgi lazım . Hani şu 24 saatte indirilen dosyaları silme olayı var ya.


    Ayrıca biraz da parasal boyutu var bu işin. Hani birkaç kişi bir araya gelip bu işi yapabiliriz belki. Mesela geçenlerde Tahribat- İzmir toplantısı hakkında açılmış bir konu vardı. Amaç ne diye sorduğumda amaç tanışmak - kaynaşmak dediler. Tamam zaten eninde sonunda birlikte bir iş yapacaksak kaynaşacağız. Toplantılarda amaç önemlidir. Örneğin tahribat.com'un İzmir öbeği, bedava,reklamsız (ya da sadece tahribat.com reklamlı) bir mp3 sitesi açmak için karar birliğine varabilir. Bence istese tahribati-izmir açar da.


    İzmir olması da şart değil tabi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    RockZoneStage bunu yazdı:



    Abi iyi olur da yasadışı değil mi bu iş? Bu konuda biraz bilgi lazım . Hani şu 24 saatte indirilen dosyaları silme olayı var ya.


    Ayrıca biraz da parasal boyutu var bu işin. Hani birkaç kişi bir araya gelip bu işi yapabiliriz belki. Mesela geçenlerde Tahribat- İzmir toplantısı hakkında açılmış bir konu vardı. Amaç ne diye sorduğumda amaç tanışmak - kaynaşmak dediler. Tamam zaten eninde sonunda birlikte bir iş yapacaksak kaynaşacağız. Toplantılarda amaç önemlidir. Örneğin tahribat.com'un İzmir öbeği, bedava,reklamsız (ya da sadece tahribat.com reklamlı) bir mp3 sitesi açmak için karar birliğine varabilir. Bence istese tahribati-izmir açar da.


    İzmir olması da şart değil tabi.





    lan sen o duygusuz hödüksün dimi hani bu toplu saldırı fln diye syıklayan olm biz kaynaşma yaptık zaten gelen olmadı (barettamaz,efsun,perisan) gibi bunlarda gelse ii olurdu (gött bunlar ayıktırma :P)


    ama mp3 illegal bi olay adamlar direk götüne tekmeyi basıp seni mahkemelerde sürüm sürüm süründürebilir


    ayrıca tahribat reklamlı siteyi napcan forumda sağ----->


    tarafa bakarsan google reklamları war


    neyse uzatmiim saçmalıyom hae eywllh


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    yaw ben buraya  güçcücük bir arşiv yayınlıyom server açmıyoki gelde büyük bir arşiv yapalım :D:D:D ehu

    ..
Toplam Hit: 1650 Toplam Mesaj: 4