Neden Bir Mp3 Arşivi Açmıyoruz
-
Merahaba neden bir Mp3 arşivi açmayalım geniş her tarzda. Sadec bir öneri kullanıcıların istediği mp3 bulabileceği geniş bir arşiv yapsak nasıl olur
-
Abi iyi olur da yasadışı değil mi bu iş? Bu konuda biraz bilgi lazım . Hani şu 24 saatte indirilen dosyaları silme olayı var ya.
Ayrıca biraz da parasal boyutu var bu işin. Hani birkaç kişi bir araya gelip bu işi yapabiliriz belki. Mesela geçenlerde Tahribat- İzmir toplantısı hakkında açılmış bir konu vardı. Amaç ne diye sorduğumda amaç tanışmak - kaynaşmak dediler. Tamam zaten eninde sonunda birlikte bir iş yapacaksak kaynaşacağız. Toplantılarda amaç önemlidir. Örneğin tahribat.com'un İzmir öbeği, bedava,reklamsız (ya da sadece tahribat.com reklamlı) bir mp3 sitesi açmak için karar birliğine varabilir. Bence istese tahribati-izmir açar da.
İzmir olması da şart değil tabi.
-
RockZoneStage bunu yazdı:
Abi iyi olur da yasadışı değil mi bu iş? Bu konuda biraz bilgi lazım . Hani şu 24 saatte indirilen dosyaları silme olayı var ya.
Ayrıca biraz da parasal boyutu var bu işin. Hani birkaç kişi bir araya gelip bu işi yapabiliriz belki. Mesela geçenlerde Tahribat- İzmir toplantısı hakkında açılmış bir konu vardı. Amaç ne diye sorduğumda amaç tanışmak - kaynaşmak dediler. Tamam zaten eninde sonunda birlikte bir iş yapacaksak kaynaşacağız. Toplantılarda amaç önemlidir. Örneğin tahribat.com'un İzmir öbeği, bedava,reklamsız (ya da sadece tahribat.com reklamlı) bir mp3 sitesi açmak için karar birliğine varabilir. Bence istese tahribati-izmir açar da.
İzmir olması da şart değil tabi.
lan sen o duygusuz hödüksün dimi hani bu toplu saldırı fln diye syıklayan olm biz kaynaşma yaptık zaten gelen olmadı (barettamaz,efsun,perisan) gibi bunlarda gelse ii olurdu (gött bunlar ayıktırma :P)ama mp3 illegal bi olay adamlar direk götüne tekmeyi basıp seni mahkemelerde sürüm sürüm süründürebilir
ayrıca tahribat reklamlı siteyi napcan forumda sağ----->
tarafa bakarsan google reklamları war
neyse uzatmiim saçmalıyom hae eywllh
-
yaw ben buraya güçcücük bir arşiv yayınlıyom server açmıyoki gelde büyük bir arşiv yapalım :D:D:D ehu
