Neden Dosya İndiremiyorum ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    Arkadaşlar çıldıracağım rapit premium var ve dosya indiriryorum gece sırası ile diziyorum flash geti (son sürüm) güzel güzel indiriyor sabah bi bakıyorum ya dosyalar hatalı olarak inmiş yada inmemiş neden böle oluyor suçlu kim ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    gafman bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaw abi ler yardım :( yoks pc camdan atıyorum.
    -----------------------------

    Bilgisayarı Camdan Atmana Gerek Yok DOsyalar Tam Olarak İniyormu İyi BAktınmı Bazen Bendede OLuyor rarlı Dosyalar Hatalı İniyor Aynı Dosyayı Bir DAha İndir..


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    aibler yok uğraşıyorum ama hatalı oluryor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    1- Parçalanmış rar dosyalarını bırlıkte unpack etmen lazım. ( 3 parca ıse 3 unu de sec, extract here de )

    2- Winrar ı tekrar kur.

    3- Şifre olayına bi dikkat et.

    4- Bir virus taraması yap.

    ( Bana sorarsan bu işi de hijackthis le yap ) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    hijackthis bu ne ?

     

    ya dosyaları elbette tam indiriyorum ama açamıyorum yarıda kalıyor bilmiyorum fikirleri bekliyorum.  

Toplam Hit: 1015 Toplam Mesaj: 5