Neden Hitachi ???
-
Neden bir notebook aldığımızda içinde harddisk sürekli hitachi olur, başka marka yok mu a.q. neden western digital, seagate yada ne bilim samsung filan olmaz.
Burada acaba hitachi mi mükemmel bir marka!!! yoksa işi ucuza getirip hitachi kullanmak mı üretenlerin işine geliyor.
Bu konuda bilgisi olan varsa bi zahmet please:)
-
Hoca şimdi HDD'de Hitachi ilklerden Dvd'de Verbatim Dijital cam'lerde Sony genelde ilkler daha çok tercih edilir ve daha kalitelidir hız bakımından olsun dayanıklılık bakımından olsun mesela bende hitachi HDD kullanıyorum 1 sene oldu tık demedi(son 3 ay 3-4 kez kapadım) ondan öncekiler western digital,maxtor,samsung'du ve bunlarda sorun yaşadım ilk 6-7 ayda alarm vermeye başladılar..Hitachi iyi marka kalitelidir yani Ayrıca öyle ucuz bi Hdd'de değil :)
-
Ne bilim abü benda dell notebook var kahrolası harddisk windowsta takılırken çat diye donuyo kalıyo işlem yok hareket yok sürekli aynı harddisk ışığı aksiyonu.Yani sürekli dönmüyo veriyi okumaya çalışıp başarısız oluyor.Tbei bende power a basılı tutup windowsu kapatıyorum en az 50 kere yapmışımdır.Bir de biligisayar kapanıp açıldığında hızlı başlat gitmiyo mu uyuz oluyorum.sırf bu yüzden formatladım windowsu tekrar kurayım dedim mal disk windows kurulumunda da dondu.
Yok böle bişiy bende bu ne dandik şey a.q. filan diyodum hatta yeni harddisk almayı düşünüyorum bu yüzden.
-
Bad Sector olabilir harddiskinde hdd regenerator diye bir program var aratırsan google'da bulursun rus yapımı güzel bi program programı kuruyorsun boot cd oluşturuyorsun program kendi hallediyor onu..Sonra yeniden başlatıyosun o taramaya başlıyo ms-dos'tan 80gb'lık bi harddiski rahat 4-5 saat tarayıp bad sector olan bölümleri kapatıyo..yalnız demo sürümde sadece 1 tane onarıyo sen crack'le eğer yapacaksan komple temiz bi hdd'in olsun..
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Bad Sector olabilir harddiskinde hdd regenerator diye bir program var aratırsan google'da bulursun rus yapımı güzel bi program programı kuruyorsun boot cd oluşturuyorsun program kendi hallediyor onu..Sonra yeniden başlatıyosun o taramaya başlıyo ms-dos'tan 80gb'lık bi harddiski rahat 4-5 saat tarayıp bad sector olan bölümleri kapatıyo..yalnız demo sürümde sadece 1 tane onarıyo sen crack'le eğer yapacaksan komple temiz bi hdd'in olsun..
-----------------------------
Hocam hdd regenerator ün 1.51 sürümünü indirdim ve crackledim ben şimdi dediğini yaparsam verilerime zarar gelir mi?d sürücüm hayati öneme sahip.
-
Verilerine hiç bir zarar gelmez zaten verilerine hiç bi zarar vermeden hdd'yi kurtarmak için program :)
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Verilerine hiç bir zarar gelmez zaten verilerine hiç bi zarar vermeden hdd'yi kurtarmak için program :)
-----------------------------
Yani cd yi yapıyosun bilgisayar yeniden başlıyo bad sectorları düzeltip windowsuna performans artarak geri dönüyorsun değil mi? :) -
JOE bunu yazdı:
-----------------------------RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Verilerine hiç bir zarar gelmez zaten verilerine hiç bi zarar vermeden hdd'yi kurtarmak için program :)
-----------------------------
Yani cd yi yapıyosun bilgisayar yeniden başlıyo bad sectorları düzeltip windowsuna performans artarak geri dönüyorsun değil mi? :)
-----------------------------Performans artma kısmı hariç pc bozulmadan önceki haline dönüyorsun yani verilerin filan duruyor :)
