Neden Olmuyo.... ?!?
-
Arkadaslar...hayatta hep yapmak istedigim bişeydi..ama yapamıyorum ...
sebebinide bilmiyorum..bu yüzden çok ağladım..euhueue abarrttım sanırım..gelelim probleme..
Neden Pc ' de con , com1 , com2 , com3 , com4 , com5 , com6, com7 , com8 , com9 hatta com1.2 , com4.5 gibi klasör açamıyorum ?..ama com10 oluyo...
mesela con klasörü çok çekiçi geliyo :) ama olmuyo neden ? -
biras araştıralım arayalım tarayalım...
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=dosya&folderid=23301
-
http://www.google.com.tr/search?q=con+klas%C3%B6r%C3%BC+neden+olu%C5%9Fturam%C4%B1yorum&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-agoogle diye bişey var dimibu isimlerde dosya oluşturulamamasının nedeni bunların reserve edilmiş sistem bileşenlerine ait olması olabilir.
con
mode con codepage prepare=((857) C:\WINDOWS\COMMAND\ega2.cpi)
komut satırı çoğumuzun bakmadığı autoexec.bat dosyasında geçer.
PRN
dir komutunu dir > PRN şeklinde yazarsanız printirden dir dökümü alırsınız.
Ama PRN isimli klasorünüz olursa sistem bunu nasıl yorumlayacak ?http://www.hepbiri.com/index.php?showtopic=5383&st=0
-
Vallaa kesin bi bilgim olmamakla birliktee,yakın bi zamanda bu soruya Microsoft 'un bile net bi cvp veremediğini öğrenmiştim..
Toplam Hit: 796 Toplam Mesaj: 4
