folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Olmuyo.... ?!?



Neden Olmuyo.... ?!?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaslar...hayatta hep yapmak istedigim bişeydi..ama yapamıyorum ...
    sebebinide bilmiyorum..bu yüzden çok ağladım..euhueue abarrttım sanırım..gelelim probleme..

    Neden Pc ' de con , com1 , com2 , com3 , com4 , com5 , com6, com7 , com8 , com9 hatta com1.2 , com4.5 gibi klasör açamıyorum ?..ama com10 oluyo...

    mesela con klasörü çok çekiçi geliyo :) ama olmuyo neden ?


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    biras araştıralım arayalım tarayalım...

     

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=dosya&folderid=23301 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
     http://www.google.com.tr/search?q=con+klas%C3%B6r%C3%BC+neden+olu%C5%9Fturam%C4%B1yorum&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a  
     
     
    google diye bişey var dimi
     
     
     
     
    bu isimlerde dosya oluşturulamamasının nedeni bunların reserve edilmiş sistem bileşenlerine ait olması olabilir.

    con

    mode con codepage prepare=((857) C:\WINDOWS\COMMAND\ega2.cpi)
    komut satırı çoğumuzun bakmadığı autoexec.bat dosyasında geçer.

    PRN

    dir komutunu dir > PRN şeklinde yazarsanız printirden dir dökümü alırsınız.

    Ama PRN isimli klasorünüz olursa sistem bunu nasıl yorumlayacak ?

     

     

     

    http://www.hepbiri.com/index.php?showtopic=5383&st=0 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Vallaa kesin bi bilgim olmamakla birliktee,yakın bi zamanda bu soruya Microsoft 'un bile net bi cvp veremediğini öğrenmiştim..

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
Toplam Hit: 796 Toplam Mesaj: 4