Neden Olmuyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    TextWrangler de birsey yazip mamp serverda sundugumuzda neden hatanin kacinci satirda oldugunu gostermiyor.


    Ornek wamp serverda birsey yazim php olarak notepad de bisey yazinca hatanin kacinci satirda oldugunu gosteriyor ama mamp ta gostermiyor ayarlarimi var yoksa cozumsuz bir konumudur.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    mampda php.ini de error_reporting ayarı default olarak kapatılmış olabilir...

    yazdığın .php dosyasının en başına error_reporting (E_ALL); ekle...


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    SerYolcu bunu yazdı

    mampda php.ini de error_reporting ayarı default olarak kapatılmış olabilir...

    yazdığın .php dosyasının en başına error_reporting (E_ALL); ekle...

    oke hemen bakayim. tsk ederim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    123

    scarletbeard tarafından 07/Oca/14 21:58 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    vur dedik öldürdün :)

    php.ini nin hepsini buraya dökmenin anlamı yoktu :)

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ; Error handling and logging ;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ; error_reporting is a bit-field.  Or each number up to get desired error
    ; reporting level
    ; E_ALL             - All errors and warnings
    ; E_ERROR           - fatal run-time errors
    ; E_WARNING         - run-time warnings (non-fatal errors)
    ; E_PARSE           - compile-time parse errors
    ; E_NOTICE          - run-time notices (these are warnings which often result
    ;                     from a bug in your code, but it's possible that it was
    ;                     intentional (e.g., using an uninitialized variable and
    ;                     relying on the fact it's automatically initialized to an
    ;                     empty string)
    ; E_CORE_ERROR      - fatal errors that occur during PHP's initial startup
    ; E_CORE_WARNING    - warnings (non-fatal errors) that occur during PHP's
    ;                     initial startup
    ; E_COMPILE_ERROR   - fatal compile-time errors
    ; E_COMPILE_WARNING - compile-time warnings (non-fatal errors)
    ; E_USER_ERROR      - user-generated error message
    ; E_USER_WARNING    - user-generated warning message
    ; E_USER_NOTICE     - user-generated notice message
    ;
    ; Examples:
    ;
    ;   - Show all errors, except for notices
    ;
    ;error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE
    ;
    ;   - Show only errors
    ;
    ;error_reporting = E_COMPILE_ERROR|E_ERROR|E_CORE_ERROR
    ;
    ;   - Show all errors except for notices
    ;
    error_reporting  =  E_ALL <== PHP nin geçerli ayarı...

    yukarıdaki E_ALL değerini E_ALL & ~E_NOTICE olarak değiştir, sonra apache yi restart et.

    Not: Php.ini deki başında noktalı virgül ; olan satırlar açıklama satırıdır...


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    dedigin yeri degistirdim simdi hatali kod yazsamda calistiriyor hatayi gostermiyor kacinci satirda noktali virgun atmadim kasitli yine calistirdi ekran ciktisi verdi.


    // anonim fonksiyonlar fonskiyona isim vermeden olusturulan fonksiyondur.

    echo "sekran ";
    echo "sekran"


    ?>

     

     

    tamamdir problem cozuldu cok saolasinm

    scarletbeard tarafından 07/Oca/14 22:00 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    scarletbeard bunu yazdı

    dedigin yeri degistirdim simdi hatali kod yazsamda calistiriyor hatayi gostermiyor kacinci satirda noktali virgun atmadim kasitli yine calistirdi ekran ciktisi verdi.

    calistirsada calistirmasada yaranamiyor adam sana :D

     

    edit : basliki cok izah edici secmisin sirf meraktna baktim.

    undefined-01 tarafından 07/Oca/14 23:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 802 Toplam Mesaj: 7