folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Neden Susmamalıyız???



Neden Susmamalıyız???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    NAZİLER onu götürmeye geldiklerinde, kilisedeki papaz o ünlü sözünü söylemişti:

    "Önce Yahudileri götürdüler, sesimi çıkarmadım,
    Arkasından aydınları götürdüler, sesimi çıkarmadım
    Sonra muhalefeti götürdüler, sesimi çıkarmadım
    Peşinden Çingeneleri götürdüler, sesimi çıkarmadım,
    Peş peşe demokratları, sosyalistleri, liberalleri götürdüler.... sesimi çıkarmadım,
    En sonunda beni götürmeye geldiklerinde ses çıkartacak kimse kalmamıştı...''

    Kaynak: Bekir COŞKUN / Hürriyet Gazetesi / 27.09.2003

    NesTo | same shit diffirent asshole
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Papaz diye ayrımmı yapacanı sanmıs Hitler bu adamın ....kor :)

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Vay bee
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    Şimdi bu olaylar başımıza bizimde gelebilir bir tek ordaki insanların değil bizim sloganımız ise
    Susma Sustukça Sıra Sana Gelecek...

    Yani bir tavuk düşünün yumurta götünün altına gelince istediği kadar gıdaklasın bi fayda vermez

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thonguch371
    thonguch371's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    neden mi susmamalıyız?

    http://www.youtube.com/watch?v=HmsEJ_w3iYc


    işte bu yüzden....

    Karizmatik metin editörünü kullanmak istemiyorum, ben zaten yeterince karizmatiğim ;))
Toplam Hit: 819 Toplam Mesaj: 5