Neden Susmamalıyız???
-
NAZİLER onu götürmeye geldiklerinde, kilisedeki papaz o ünlü sözünü söylemişti:
"Önce Yahudileri götürdüler, sesimi çıkarmadım,
Arkasından aydınları götürdüler, sesimi çıkarmadım
Sonra muhalefeti götürdüler, sesimi çıkarmadım
Peşinden Çingeneleri götürdüler, sesimi çıkarmadım,
Peş peşe demokratları, sosyalistleri, liberalleri götürdüler.... sesimi çıkarmadım,
En sonunda beni götürmeye geldiklerinde ses çıkartacak kimse kalmamıştı...''
Kaynak: Bekir COŞKUN / Hürriyet Gazetesi / 27.09.2003 -
Papaz diye ayrımmı yapacanı sanmıs Hitler bu adamın ....kor :)
-
Vay bee
-
Şimdi bu olaylar başımıza bizimde gelebilir bir tek ordaki insanların değil bizim sloganımız ise
Susma Sustukça Sıra Sana Gelecek...
Yani bir tavuk düşünün yumurta götünün altına gelince istediği kadar gıdaklasın bi fayda vermez -
neden mi susmamalıyız?
http://www.youtube.com/watch?v=HmsEJ_w3iYc
işte bu yüzden....
Toplam Hit: 819 Toplam Mesaj: 5
