folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Yardım Edilmesini İstedigim Her Konu Siliniyor.



Neden Yardım Edilmesini İstedigim Her Konu Siliniyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Daha 5dk önce actıgım konu bile silinmis anlamıyorum neden siliniyor.Konuları sürekli siliyosunuz anlamıyorum.Cok fuzulimi gördünüz?Cöp kutusu denen bölüm bosunamı konmus anlamıyorum.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    çöp kutusunun boşuna konulmadığını göstermek için siliniyor olmasın=))

    ... sorcerer & musket ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Abi yemin ediyorum eger fuzuli bi konu actiysam yüzüme tükürsünler daha yeni program ekle kaldırdaki bi sorunum yüzünden yazdıgım konu silinmis belki cözüm yolunu bilen baska insanlar da yazıcaklar cözüm yolunu 2 kisi yorum yazıyo ve siliniyo .

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Konun başlığını PROGRAM EKLE KALDIR diye açarsan silinmesi doğal,banlanmadığına dua et.Büyük hafle yazı yazmak yasaktır

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Ertan derdime derman olmuş...
    Büyük harf ile konu açmak kesinlikle yasak...

    Konu açarken bi uyarı logosu war ona tıklayarak gerekli kıstasları okuyabilirsiniz...

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    O zaman Cok Özür Dilerim. Elim Shifte Alısıktır farketmemisim.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Konusu açılmışken şu anda eskide banlanan bir arkadaş var takıp edıyorumda sürekli cevap yazarken büyük harf kullanıyo burdan uyarayım dıyorum.

    CeLeKatireJeotuzbeş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    SSS den

    Soru:Forumdaki mesajim/Konum niye silindi?
    Cevap:
    A) Hakaret içeriyordu
    B) Sahibinden baska okuyani yoktu
    C) Görüntüyü bozuyordu
    D) Silinmesi gerekiyordu
    E) Hepsi
    F) Hiçbiri
Toplam Hit: 872 Toplam Mesaj: 8