Nedir Bu Gezinti.Com
-
Arkadaşlar 3 tür çıkmaya başladı. Ttnet yine bişeye mi başlıyor? Gezinti uyarısını alan sadece ben miyim? Sayfanın altında evet veya hayır çıkıyor yeşil screenshoot almadan kapattım. Girilen yerlerin raporlanacağından felan bahsediyordu.
-
bende de çıkmaya başladı hayırı bas salla çık hocam
-
banada çıkıyorda sadece okuduğum şey 3 kere ard arda hayır derseniz 1 ay bir daha çıkmayacak bu uyarı. ondan sonra çıkınca hep hayıra bastım bayağıdır çıkmıyor :D
-
Sayfayi yenilerseniz de cikmiyor. :)
-
Can sıkıcı bişi ya. Neyse sayfasına girdim orda açık bi yer var kapattım uyardı izlenmiycek felan bizde he he tamam dedik umarım bir daha çıkmaz.
-
-
kapatsanız da çıkıyor zaten günün birinde evete basarsınız diye çıkıyo o.çocukluğudur bu resmen
slanger tarafından 15/Ağu/13 21:08 tarihinde düzenlenmiştir -
http://www.tahribat.com/Forum-Ttnet-Gezinti-177362/1/#2133846
-
-
Şu eklentiyi tarayıcınıza kurun ve bu saçmalıktan kurtulun.
https://www.dephormation.org.uk/index.php?page=2
Her bilgilerinizi çalmagirişimindeşöyle bi uyarı verip sizi koruyacaktır.
